» » » » Iată ce spune Sima despre Cosmin Guşă, Robert Turcescu şi Marie Rose Mociorniţă. Este pomenit şi preşedintele Traian Băsescu



Fostul şef al Bursei din Sibiu, Cristian Sima, a trimis şi o completare a presupusei scrisori publicate, vineri, de către presă. Cea de-a doua scrisoare a fost trimisă site-ului de ştiri Hotnews.
În a doua parte a documentului, Sima scrie că nu a asistat la propia lui mazilire în presa din România şi povesteşte cum i-a cunoscut pe Marie Rose Mociorniţă, Cosmin Guşă, Radu Soviani şi Tudor Chirilă. În scrisoare este pomenit şi preşedintele Traian Băsescu.
România liberă redă integral completarea scrisorii atribuite lui Cristian Sima: 
1. Marie Rose Mociorniţă: am cunoscut-o prin Robert Turcescu la cererea mea datorită faptului că mă fascina inteligenţa şi mai ales coerenţa ei în exprimările televizate. Am invitat-o la masă, la prânz la Trattoria Romă. După 5 minute m-a întrebat dacă-mi iubesc soţia. Îmi este jenă să va relatez răspunsul meu, a fost tăios, dar nicidecum bădăran. A devenit clientă odată cu Robert Turcescu. 

Turcescu nu mi-a trimis niciun ban pentru că şi-a cumpărat maşină sau s-a răzgândit. Doamna însă mi-a trimis 10.000 de euro şi a castigat în cîteva luni cam 20% şi şi-a retras banii. Cu Marie Rose am avut două discuţii: am sfătuit-o să-şi vândă toate acţiunile la FP în prima zi de cotare la bursă chiar dacă vor creşte şi să nu mai vină la birou cu căţeluşa pentru că e nepoliticos. Mai multe pe ROMANIA LIBERA

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO