» » » Monica Gabor chemată în instanţă de un inculpat în ‘Dosarul Damaschin’


Vedeta tv Monica Gabor a fost chemată în instanţă de către un inculpat într-un caz penal pentru trafic de persoane, cunoscut în media sub denumirea de ‘Dosarul Dinu Damaschin”.
Condamnat într-o primă instanţă de către magistraţi ai Tribunalului Judeţean Bacău la 10 ani de închisoare, Eugen Mereuţă speră că la judecarea recursului să beneficieze de ajutorul declaraţiilor Monicăi Gabor.
‘Am fost acuzat ca aş fi fost ‘călăul” Monicăi Gabor Columbeanu şi al altor 15 fete. Că am traficat, împreună cu Dinu Damaschin, 16 femei, printre care şi Monica Columbeanu. Unele au dat declaraţii la Parchet împotriva mea, dar apoi, în instanţă, au spus că nici nu mă cunosc. Procurorii nu au probe împotriva mea. În telefonul meu nu s-au găsit numere ale fetelor, nu am vorbit cu niciuna. Două dintre fete spun, totuşi, că Monica lucra în apartamentele mele, locuinţe care nici măcar nu sunt ale mele. De aceea vreau ca Monica Columbeanu să vina în instanţă, ca martor în apărarea mea, să infirme aceste acuzaţii, să spună adevărul. Am cerut şi la Tribunal să fie chemata Monica, dar mi s-a respins, pe motiv ca declaraţia ei nu este relevantă. Monica a dat declaraţie doar la Parchet şi numai legat de cazul Doru Damaschin, la mine nu s-a referit’, şi-a susţinut intenţia Eugen Mereuţă într-o conferinţă de presă organizată într-o cafenea din Bacău.
Mereuţă speră că instanţa Curţii de Apel care îi va judeca recursul îi va accepta ,,cel mai important martor”, în opinia sa, Monica Gabor.
El susţine că singura vină pe care o recunoaşte este faţă de soţia lui.
‘Eu eram client la saloane de masaj erotic. Le vedeam pe fete dezbrăcate, am fost clientul lor şi unele de acolo mă ştiu şi m-au recunoscut în instanţă. Cu Doru Damaschin, însă, nu am avut nicio legătură, pe Ciucă(n.r. alt acuzat în dosar) nici nu-l cunosc. Însă Damaschin deranja, vorbea de nume sonore la televizor. A trebuit să fie constituit grup infracţional şi l-au găsit pe Mereuţă şi pe unul, Ciucă. Acuzaţiile ce mi se aduc sunt de constituire grup infracţional, trafic minore şi proxenetism’, a mai precizat Mereuţă.
Eugen Mereuţă a dezminţit, de asemenea, acuzaţiile potrivit cărora l-ar fi ucis pe Dinu Damaschin.
‘Pe 17 aprilie 2012, când a murit Damaschin, eram, ambii, în instanţă. O oră şi jumătate am aşteptat, la tribunal decizia Curţii de Apel de prelungire a arestului preventiv. Am văzut că Damaschin era rece. Am cerut să-mi dea drumul la cătuşe să-i fac masaj cardiac. L-au întins pe jos şi i-am făcut masaj puternic, pentru ca aşa se face, vreo 10 minute. Apoi a venit Salvarea, care a constat decesul. Numai că, la vreo două luni, am primit citaţie în Penitenciar. Mama lui Damaschin a facut plângere la Parchet că eu l-aş fi omorât. Parchetul a făcut cercetări şi a ajuns la concluzia că eu i-aş fi rupt coastele şi i s-a perforat plămânul. Cinci luni de zile am fost purtat în instanţă, dar, în final, am fost achitat achitat. Firesc, pentru că nu eram vinovat. Aşa cum nu sunt nici în cazul ce se judecă’, a mai spus Eugen Mereuţă
Sursa: agerpres.ro
Bacau.Net

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO