» » » ROȘIA MONTANĂ ÎI ÎMPARTE ÎN TABERE PE PARLAMENTARII DE BACĂU

Liberalii spun că se gândesc foarte bine la ce vor vota și că, personal, au luat decizia de a vota împotrivă. Social-democrații spun că vor vota rațional. Conservatorii și cei de la PPDD susțin că vor fi împotriva proiectului.

Roșia Montană îi împarte în tabere și pe parlamentarii de Bacău. După ce în țară, înclusiv în Bacău, au avut loc acțiuni de protest împotriva proiectului de exploatare a aurului din județul Alba, senatorii și deputații de Bacău sunt încă departe de a avea un punct de vedere ferm. Pentru unii apele s-au așezat, au făcut ședințe de partid și au luat o hotărâre unanimă, după cum spun. Se vor putea răzgândi însă până la vot. Alții însă așteaptă să studieze actele trimise de Guvern sau ședințele de partid în care se va decide punctul de vedere al formațiunii legat de acest proiect.
Roșia Montană îi împarte în tabere pe parlamentarii de Bacău
Liberalii încă nu s-au întrunit să decidă cu o voce politică la unison. Așa că, acum, părerile sunt individuale. “Eu, personal, voi vota împotriva acestui proiect – a declarat senatorul Dragoș Luchian. Este o părere individuală însă, nu este opinia unitară a partidului. Probabil când proiectul va ajunge în Senat se va face și o părere politică unitară a partidului”. Colegul lui, deputatul Ionel Palăr, spune că încă nu are adunate toate datele. “Nu au venit încă materialele de la Guvern – a declarat deputatul liberal. Când vor veni contractul, datele tehnice la Parlament spre dezbatere, le voi analiza și abia după aceea mă voi pronunța”.
Roșia Montană îi împarte în tabere pe parlamentarii de Bacău
Reprezentanții PPDD spun că ei au decizia în buzunar. “Astăzi vor ajunge actele de la Guvern și la noi, dar PPDD va vota împotriva acestui proiect, indiferent de ce va fi în documente – a declarat senatorul Marcel Bujor. Noi, la PPDD, am avut o ședință-fulger și am decis să votăm împotrivă”. La fel de decis este și deputatul Valerian Vreme, de la Mișcarea Populară, care spune că “votez împotriva acestui proiect fără echivoc”.
Conservatorii așteaptă și ei decizia comisiei parlamentare care se va deplasa vineri la Roșia Montană. Au însă și opinii deja formate. “Eu votez împotriva acestui proiect” – a decalarat senatorul Vasile Nistor. “O delegație parlamentară de la PC va merge vineri în zonă să stea de vorbă cu autoritățile locale și cu oamenii – a declarat deputatul Constantin Avram – după care ne va informa și pe noi. În principiu suntem împotriva acestui proiect, mai ales în forma care am văzut-o, în ceea ce privește redevența sau siguranța mediului. Sunt niște condiții de neacceptat, dar poate se vor face niște modificări, îmbunătățiri la proiect”.
Roșia Montană îi împarte în tabere pe parlamentarii de Bacău
Tabăra PSD-istă oscilează și ea între sarcina de partid și decizia personală. Deputatul Cosmin Necula a anunțat deja că va vota împotriva deciziei Guvernului. “Din punctul meu de vedere, nu este o problemă ce ține cont de Guvern, de partide politice, ci de interesul național – a declarat deputatul Necula. Ea excede cadrul politic. Eu cred că, cel mai bine este să rămână ca o rezervă națională și să fie extras zăcământul mult mai târziu, când vor exista condiții mai sigure”. Deputatul Lucian Șova nu vrea să se pună rău cu Guvernul Ponta. “Părerea mea este că 90% dintre cei care cred că au o părere nu sunt deloc informați și reacționează sentimental – a declarat deputatul Șova. Îmi propun să înțeleg subiectul și vreau să am o părere rațională în momentul în care voi vota. Acum mă documentez pe acte, pentru că tot ce a fost până acum a fost o propagandă”.



About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO