» » » VICEPRIMARUL COMUNEI CAȘIN A DEMISIONAT DIN CAUZA JIGNIRILOR UNUI COLEG


Constantin Brînză, viceprimarul comunei Cașin, a demisionat luni din funcție. Motivele acestuia nu sunt politice, ci țin de relațiile interpesonale cu unii colegi din Consiliul Local Cașin. “Viceprimarul Constantin Brînză a plecat de ieri (luni, n.r.) – a declarat Daniel Soroiu, primarul comunei Cașin. Problemele cu care se confruntă nu țin de politică sau de banii alocați comunei prin Consiliul Județean, așa cum s-a vehiculat. Sunt pure speculații, cărora nu le dau curs. Motivul real este dat de jignirile aduse de un coleg din USL”.


Constantin Brînză va rămâne însă consilier local la Cașin, din partea Partidului Conservator.
Contactat telefonic, fostul viceprimar s-a scuzat că “am foarte multă treabă, sunt la volan, să vorbim după-amiază”. Când am revenit nu a mai răspuns la telefon. În cărți pentru ocuparea funcției de viceprimar este vehiculat și Ioan Curelea, fostul primar pedelist. “Dacă voi fi rugat de actuala conducere a Primăriei îI voi ajuta. Eu nu țin să candidez la această funcție, dar la îndemnul cetățenilor am să iau în calcul această posibilitate. Oamenii au nevoie de experiența mea de primar pentru că au văzut ce am făcut eu în comună. Actuala conducere a fost adusă de Hrebenciuc și acum i-a lăsat desculți, fără fonduri” – a declarat Ioan Curelea.
În replică, primarul Soroiu spune că “problemele pe care le are comuna sunt urmarea “expertizei” pe care a avut-o Ioan Curelea ca primar. În niciun caz nu va fi rugat să candideze ca viceprimar. Nu are nici măcar 5% din experiența mea, care am fost viceprimar al comunei Cașin”. Alegerea noului viceprimar al comunei va fi una destul de dificilă, dar fiind că USL aici nu mai funcționează.
Consiliul Local este format din 13 aleși, unul de la PP-DD, trei PC, patru PD-L, trei PSD și doi PNL. (Claudiu TĂNĂSESCU)

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO