» » Oana Lis: «Sunt vedetă că aşa vrea "păsă" a mea!»


Prezentatorul matinalului de la Antena 1, Dani Oţil, a ironizat-o recent pe Oana Lis, spunând despre ea că nu ştie de ce este  considerată vedetă şi că nici nu cunoaşte ce ocupaţie are.
Prezentatorul de la Antena 1 a sugerat că notorietatea blondei se datorează căsniciei cu Viorel Lis. Tânăra doamnă Lis i-a dat replica imediat lui Oţil, fără să-l menajeze.
"Şi eu pot să întreb cine o să fie Dani Oţil când n-o să mai apară la televizor şi când n-o să mai fie cu Mihaela Rădulescu. Eu nu mă consider o vedetă", a spus soţia fostului primar al Capitalei, după care a revenit asupra declaraţiei. "Sunt vedetă că aşa vreau eu, ca să nu spun că aşa vrea «păsă» a mea", a completat râzând Oana Lis.
"E adevărat că datorită lui Viorel am intrat în această lume mondenă, dar pot să ies foarte uşor", a mai zis blonda.


About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO