» » » SCANDALUL DINTRE FOASTA GIMNASTA MOSCU SI ARTISTUL PLASTIC LICA CHITCAN S-A TRANSFORMAT INTR-UN ADEVARAT RAZBOI!


FOTO http://www.presaonestilor.com/

BANI, SEX, AMENINTARI, PROPUNERI DE CASATORIE, NOSTALGII ALE TINERETII, POLITIE, PROCURATURA, JUDECATORIE, FUGA, MOARTE SI IAR AMENINTARI - cam pe aceast schelet s-a cladit CORPUL unui SCANDAL care, de fapt, ameninta de ceva vreme cu iesirea la rampa.
   Vorbim despre fosta gimnasta onesteanca  DOINA MOSCU (stabilita in Canada de peste 30 de ani) si despre artistul plastic LICA CHITCAN. Si, ca tacamul sa fie complet, in aceasta ecuatie a intrat si ziaristul FLORIN TANASE - un OM a carui inima are nevoie de ajutor...


Pentru inceput, sa  reproducem, cronologic, cate ceva din aceasta istorioara  - cu precizarea ca  si autorul acestor randuri a fost amenintat cu JUSTITIA in cazul in care va indrazni sa scrie ceva legat de subiectul in chestiune.


O SCURTA PREZENTARE:


„Viata trebuie traita dupa reguli de respect” 
“Cel care vrea sa faca un bine, bate la usa iar cel care iubeste gaseste usa deschisa mereu!” Aceste cuvinte ale poetului indian Rabindranath Tagore sunt cele care se gliseaza perfect din momentul in care a-i cunoscut-o pe Doina Moscu, o onesteanca stabilita de 31 de ani in Canada si reintoarsa pe meleagurile trotusene pentru doar cateva saptamani. Amintirile sale din anii comunismului sunt aproape intacte in privinta derularii unor aspecte pline de curaj. - se spunea in saptamanalul onestean ONESTI EXPRES  (http://www.onestiexpres.ro/viata-trebuie-traita-dupa-reguli-de-respect.html)
   Foarte frumos! Ti se umple sufletul de respect si de compasiune! Pana la lacrimi.... Daca nu ne credeti pe cuvant, sa vedem si o alta fata a impunatoarei gimnaste (reproduceri nevinovate din http://www.presaonestilor.com/2012/05/24/o-femeie-din-canada-incearca-sa-l-forteze-pe-un-barbat-din-onesti-sa-o-ia-de-nevasta/) , fata care graieste cam asa: "Florin, Ai grija ce scrii pentru ca faci public niste afirmatii calomnioase foarte grave la adresa mea. Am contactat deja avocatul meu. Imi patezi imaginea mea publica atit aici cit si in Canada. Eu te-am ajutat cu o campanie de stringere de fonduri si nu am promis niciodata ca iti voi plati eu interventiile. Afirmi ca s-au strins in Canada 5000 de dolari si ca inca string bani in numele tau si ma folosesc de ei, avocata va cere dovezi in sustinerea acestor afirmatii. Sper ca ai acele e-mailuri in care eu iti trimit conversatii si alte aberatii de care spui. Minciuni si afirmatii calomnioase si nu inteleg de fapt ce vrei sa obtii….. adevarul va iesi la iveala cu riscul de a-mi pata reputatia."

Si replica vine din parte lui Florin Tanase - pe masura ei (mare - desigur!): "Nu ma mai ameninta inutil, ca mie nu mi-e frica de tine. Stiu ca o sa platesti pe cineva sa ma bata, ca doar ai avere, dar eu NU MA MAI TEM DE MOARTE, BA CHIAR MI-O DORESC!. Zici ca ai contactat avocatul, dar eu am si redactat plangerea impotriva ta. Vor fi cateva zeci de plangeri impotriva ta. Crezi ca o sa castigi ceva daca imi pui strambe peste tot, ma denigrezi si imi intorci prietenii impotriva mea? Ai facut in asa fel incat sa pierd o colaborare de 5 milioane pe luna, dar crezi ca te ajuta prea mult lucrul asta? Crezi ca numai tu poti sa trimiti mesaje pe Internet, pentru a invrajbi oamenii si pentru a face rau, lui Lica Chitcan, mie, Mioarei, Liei, Cristinei Cioca si altora? Crezi ca eu nu-mi pot avertiza prietenii despre ce poama esti tu si despre ce ai tu in cap? Tu vorbesti de reputatie patata, tu, criminalo, care ti-ai ucis sotul prin aventura ta sexuala din Onesti? Puteai sa ai o aventura si fara sa-i spui sotului, ca stiai ca e bolnav de inima si ca va face infarct. Cred ca ai premeditat lucrul asta, ca sa-l ucizi si sa ramai cu amantul, care acum nu te mai vrea. Si indraznesti tu sa vorbesti de reputatie? Eu nu am avere, dar voi face absolut tot ce imi sta in putinta ca tu sa nu le mai faci rau onestenilor, nici mie, nici lui Lica si nici altcuiva din Onesti. Oricum, ne intalnim si in instanta, unde iti voi cere daune morale echivalente cu toata averea ta, ca sa nu mai ai cu sa-i cumperi pe onesteni si sa nu mai poti otravi oamenii din acest oras. Dar am inceput sa-i contactez si pe jurnalistii canadieni, din Hamilton, din Toronto si din alte orase, ca sa se stie si acolo cu ce te ocupi tu la Onesti." Si continua: "Ce mincinoasa ordinara poti sa fii tu, Doina Moscu Oancea. Tu nu ai incercat sa ma ajuti neconditionat, ci mi-ai pus conditia sa scriu articole denigratoare la adresa fostului amant. Ba mai mult, ai avut pretentia sa nu public decat punctul tau de vedere, nu si pe al lui. Mi-ai cerut sa-i dau telefoane de amenintare, mi-ai cerut ca, in schimbul a 100 de euro, sa-i pun pe parintii mei sa faca o rama la atelierul lui Lica, iar daca nu le-ar fi dat bon fiscal, sa faca plangere impotriva lui, ca sa fie amendat. Si mi-ai cerut mult mai multe lucruri, pe care o sa le spun in instanta de judecata. Ai incercat sa te folosesti de un om bolnav de inima, care nu mai are mult de trait, sub pretextul ca vrei sa-l ajuti. Si ai tupeul sa spui ca ai incercat sa ma ajuti neconditionat? Ce jigodie poti sa fii!
Si sa-ti mai fac o marturisire, Doina Oancea Moscu. Eu m-am luat de fumat si de baut in momentul in care am constatat ca nu mi-esti prietena adevarata, ca nu urmaresti decat sa te folosesti de mine. Imi pusesem atatea sperante in tine, incat am avut un mare soc cand am inteles ce vrei tu de fapt. Atunci, in noaptea aia, am reluat fumatul, am fumat vreo 3 pachete de tigari si am baut vreo cateva sticle de vin, iar apoi mi-a fost rau vreo saptamana, am crezut ca mi-a sosit ceasul. Inainte de a muri o sa las ceva scris, ca sa se afle ca tu ai avut o mare contributie la moartea mea. Sunt cea de-a doua victima a ta, primul fiind sotul, care tot de inima suferea, si tot din cauza ta a murit!
Indignarea din Lica riposteaza:  "Din nou Doina Moscu isi incepe dialogul cu o relativa amenintare ” Florin , ai grija ce scrii “.Sustine ca l-a ajutat pe Florin intr-o campanie umanitara de strangere de fonduri , pentru urmatoarele doua interventii la inima,pe care le mai are de facut dar fara ca ea sa dea nici un ban. Singurul scop a fost acela de a-l folosi pe Florin ,stiindu-l ziarist , impotriva mea .Mai tirziu dupa ce a vazut ca nu-i este de ajutor, l-a abandonat.S-a jucat cu sufletul unui om, creindu-i iluzia de ajutorare, doar sa poata sa ajunga la mine.Nu la fel s-a intamplat insa cu alte persoane , de care se foloseste incontinuare.De mentionat ca a vrut sa acapareze presa si radio-televiziunea din Onesti. Si culmea este ca reuseste.Doina Moscu este un personaj malefic, lipsit de suflet avid de razbunare pentru nedreptati inchipuite numai de mintea ei bolnava.I-a trimis bilete prin copii, platiti la randul lor cu acadele probabil, mamei mele care are 73 de ani , spunandu-i ca este complice cu mine si ca i-am luat nu stiu ce bani.Aceasta este o agresiune, stiind de la mine ca mama este cardiaca.Mi-a zgariat masine pe ambele parti..mi-a pus bilete pe geamul atelierului ,in care scria ca vrea sa ma vada boschetar,ma urmareste la toate evenimentele publice, imi face poze postandu-se ostentativ in fata mea, mi-a agresat toti prietenii si familia ,cu sute si sute de e-mail-uri…mi-a inregistrat toate convorbirile pe mess din trecut,si profita de orice ocazie sa le trimita fara rusine tuturor cu care dialogheaza, ii inregistreaza pe toti cu care converseaza cautand sa-i santajeze cand apare prilejul daca nu sunt de acord cu ea, le spune povesti fostilor colegi de liceu, cum ca mi-a dat bani si a investit in mine ,unii dintre acestea mai slugarnici dandu-i dreptate,compensind cu micile cadouri primite de la ea..si multe altele .pe care le voi relata aici , pana ce aceasta fiinta fara scrupule , va lasa orasul mai curat plecand in tara care a adoptat-o Canada.Desigur si dupa ce justitia din Romania isi va face datoria , sanctionand santajul, calomnia, amenintarea , agresiunile de orice natura".


Si tot asa pana la urmatorul FINAL: 
Doina Moscu : Eu nu voi mai raspunde provocatrilor pentru ca merg pe cale legala si exista un proces pe rol.
Florin Tanase : Cum spuneam, nu e vorba de un singur proces, ci vor fi cateva zeci de procese impotriva ta. Pregateste-ti averea, ca o sa ai multe despagubiri de dat!
Lica Chitcan: Calea legala mi-o doresc si eu . unde voi arata sute si sute de amanintari , si unde voi face referire si la celelalte doua plangeri penale impotriva ta, unde voi veni cu zeci de martori…abia astept..si spune-i si mamei tale ca esti in oras de mai mult de o luna..ea nu stie, si poate si-ar dori sa te vada..sau poate nu..ti-ai ucis sotul, nu ai venit la inmormantarea lui taicatu, dar ai devenit navetista la onesti fara sa treci pe la maicata, sau chiar sa locuiesti la ea , cum isi doreste atat de mult..tu ai suflet in tine ? categoric nu, esti o fiara cu chip de om..
SIGUR, VOM REVENI!

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO