» » » Trei candidaţi, opriţi din cursa pentru Primăria Bacău

Nicolae Zaharia, Vasile Botomei şi Georgian Târnăcop

Independenţii Georgian Târnacop şi Nicolae Zaharia, dar şi reprezentantul Pro Demo Vasile Botomei au fost scoşi din cursa electorală înainte ca aceasta să înceapă.

Primii doi au primit un aviz negativ din partea Biroului Electoral Municipal, pe motiv că o parte dintre semnăturile de susţinere nu sunt reale.

Georgian Târnăcop a adunat 4300 de semnături, iar Nicolae Zaharia 5400. Pentru ca mandatele lor să fie acceptate, ei ar fi avut nevoie de 3277 de semnături valide de la băcăuani.

Georgian Târnăcop s-a remarcat în ultimele luni cu o campanie inedită, realizată de consultanţi din SUA. Simbolul electoral al acestuia era „târnăcopul" cu care, spunea el, va distruge corupţia din Primăria Bacău.

„Eu mi-am depus candidatura pe 30 aprilie. Nu mi s-a răspuns în termen de 24 de ore, ci dupa 62 de ore. Dupa ce mi-au anulat 1300 de semnături, mi-ar mai fi trebuit 118 voturi", a explicat Târnăcop.

Nicolae Zaharia a ieşit în faţa alegătorilor cu simbolul „Z", în stil Zorro, inscripţionat pe pliante şi distribuit pe internet.

„Biroul Electoral Bacău a facut un gest incalificabil! Mi-a respins candidatura pentru primar cu o motivaţie puerilă, dar mi-a acceptat candidatura pentru consilier local! Consider ca Biroul Electoral a comis un abuz, cel mai probabil comandat de contracandidaţii mei", a spus Nicolae Zaharia.

Totodată, şi candidatura lui Vasile Botomei din partea partidului Pro Demo a fost respinsă astăzi de Judecătoria Bacău.

Trei avocaţi băcăuani - Laurentiu Chiciu, Gigi Candet şi Valentin Cozma - au contestat calităţile de avocat şi decan al Baroului, pe care Botomei le expune în spaţiul public.

„Justiţia este o unitate militară, care răspunde la comenzile politicului. Abuzurile sunt făcute prin mâna magistraţilor, în funcţie de ceea ce transmit liderii politici", a declarat Vasile Botomei.

http://www.adevarul.ro/locale/bacau/Trei_candidati-opriti_din_cursa_pentru_Primaria_Bacau_0_693531112.html

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO