» » Legati de caruta, batjocoriti si tarati pe ulitele satului: Razbunare dupa 14 ani la Buhoci

Trei sateni din Bijghir au fost dezbracati, legati de caruta si tarati pe ulitele satului de alti indivizi din localitate. Acestia s-au razbunat pentru un furt de usi petrecut in urma cu 14 ani de la unul dintre agresori. Patru dintre cei cinci suspecti au fost retinuti pentru amenintare si santaj, iar politistii il cauta si pe ultimul dintre ei. 
Oamenii povestesc ca au trait clipe de cosmar. Au fost luati pe timpul noptii cu forta din curti si dusi intr-o incapere unde au intrat rand pe rand la un interogatoriu. Cinci barbati din comuna i-au acuzat pentru un furt de usi savarsit in anul 1997 de la unul dintre ei, iar acum au vrut sa se razbune. Pentru ca nu au vrut sa recunoasca au fost dezbracati de haine, legati de picioare si tarati cu o caruta pe ulitele din sat. Cinci ore au fost chinuiti si eliberati doar dupa ce i-au amenintat sa achite o taxa de 250 de lei pana la finele saptamanii. "Era 12 noaptea cand m-au strigat la poarta. M-au luat, m-au dezbracat in pielea goala, ne-au legat cu funia de picior si ne-au tarat de caruta. Au zis ca le-am furat noi niste usi", povesteste Cristian Lucaci, una dintre victime. Oamenii au mers insa direct la politie unde au reclamat fapta. "Ca sa scap am zis ca eu am furat si m-au dezlegat. La plecare au zis sa le dam pana vineri cate 250 de lei de fiecare ca daca nu ne muta din sat. Ne-am speriat si am anuntat seful de post", spune Maricel Tampu.

Patru suspecti au fost retinuti

Rudele acestora s-au ingrozit cand i-au vazut plini de rani. 
"L-a strigat la poarta si el a iesit asa cum era imbracat de casa. Am vazut ca trece timp si nu mai vine, m-am speriat, dar nici nu stiam ce s-a intamplat si cine l-a chemat. Cand l-am vazut dimineata cum era, m-am speriat", povesteste Valentina Cristea, concubina uneia dintre victime. 
Politistii din comuna au descins imediat dupa autori. Au reusit sa retina doar patru dintre ei. "In urma cercetarilor efectuate de politistii din comuna s-a stabilit ca cinci persoane, cu varste cuprinse intre 21 si 34 de ani, din Buhoci, au imobilizat victimele, le-au transportat cu o caruta pana la marginea unei paduri unde i-au umilit si le-au cerut sa achite suma de 250 de lei de fiecare. Acestia sunt cercetati pentru lipsire de libertate si santaj si au fost retinuti pentru 24 de ore", a declarat inspector Narcisa Butnaru, purtatorul de cuvant al Inspectoratului de Politie Judetean Bacau. Suspectii au fost dusi in fata procurorilor de la Parchetul de pe langa Judecatoria Bacau cu propunere de arestare preventiva. Victimele au mers si la medicul legist, de unde li s-a eliberat un certificat cu zilele de ingrijri de care au nevoie pentru vindecare. Dupa ce vor anexa si aceste documente la dosar, agresorii vor fi cercetati si pentru vatamare corporala. Politistii fac cercetari pentru depistarea si celui de al cincilea suspect. Pentru faptele lor, acestia risca sa petreaca dupa gratii intre 3 si 10 ani. Aseara, judecatorii au decis arestarea agresorilor pentru 29 de zile.
Geta Panaite

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO