» » » VALERIAN VREME A INTRAT ÎN PARTIDUL MIȘCAREA POPULARĂ



Deputatul Valerian Vreme a renunțat la statutul de independent și s-a înscris în Partidul Mișcarea Populară (PMP).


Anunțul a fost făcut marți, în cadrul unei conferințe de presă, la sediul partidului din Bacău, la care au mai participat deputatul Eugen Tomac, președintele PMP, Teodor Baconschi, vicepreședinte și Ruxandra Dragomir, președinta Organizației de Femei. Totodată, a fost inaugurat ieri și sediul PMP Onești. “M-am orientat spre alt proiect politic, mi-am depus adeziunea la Onești – a declarat deputatul Valerian Vreme. Intru într-o construcție politică nouă și am analizat destul de bine acest lucru. Cu această decizie a mea se pune punct oricărei speculații ce privea traseul politic al deputatului Vreme”.
Președintele Eugen Tomac a vorbit despre dorința de a fi “un altfel de partid”, dar a uitat repede și a trecut la promisiuni electorale, de genul locuri de muncă, bani europeni sau dezvoltarea infrastructurii.
Până la urmă punctul pe “i” l-a pus Ruxandra Dragomir, care a declarat: “Credem în proiectele implementate de președintele Traian Băsescu”.
Cel mai probabil, deputatul Vreme va ocupa interimar funcția de președinte al partidului în județul nostru, deși a ocolit răspunsul la această întrebare, asta însă după ce se va finaliza construcția politică a partidului, demarată acum o lună. (Claudiu TĂNĂSESCU)

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO