» » » BACAU: ZECI DE ANGAJAȚI AI POȘTEI S-AU TRECUT BENEVOL ÎN LISTA CU DISPONIBILIZAȚI



Circa 110 de salariați ai Poștei Române din tot județul Bacau vor fi disponibilizați începând cu luna septembrie. Aceștia vor face parte din cei peste 3.500 de angajați din toată țara care își vor pierde locurile de muncă, din toamnă.

Măsura a fost anunțată de administrația societății de poștă, în urma scăderii volumului de prestații poștale. Numărul disponibilizaților a rezultat după ultima normare făcută de companie. Printre cei care vor lua drumul șomajului se numără factori poștali, casieri și oficianți, cu preponderență din mediul urban. Disponibilizările se fac în funcție de fișa individuală de apreciere, de opțiunea personală și de rezultatele de la testarea profesională. Prin urmare, în luna iulie, este programtă testarea câtorva sute de angajați ai Direcției Județene de Poștă Bacău. “Ar fi trebuit ca de luna aceasta să înceapă testarea celor 370 de salariați din tot județul care ocupă posturi cosiderate excedentare de către administrația companiei – a declarat Sorin Șova, liderul local al angajaților Poștei. Observ că nici până azi nu s-a efectuat testarea”.
Cei care vor părăsi sistemul vor încasa, conform contractului colectiv de muncă, între 3 și 30 de salarii compensatorii, în funcție de vechime. Sătui de salariile mici și de volumul de muncă ridicat, 70 de salariați din județ și-au exprimat deja opțiunea de a pleca din sistem. Cei mai mulți sunt angajați care se aflau aproape de vârsta de pensionare (agenți poștali, oficianți ghișeu exterior, dar și diriginți de poștă). Procesul de disponibilizare colectivă începe în septembrie, într-o singură etapă. Prin urmare, lista finală cu cei care vor fi disponibilizați și cu salariile compensatorii ar trebui finalizată până cel târziu la sfârșitul lunii august. În prezent, în tot județul, mai sunt circa 800 de salariați ai Poștei. (Florentin RADU)

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO