» » » » » CONFLICT ÎN PNL BACĂU

Cristian Cojocaru spune că deputatul ar trebui sancționat dur pentru că are apariții în media fără acordul partidului.


Ștefan POPA

În sânul PNL Bacău a izbucnit un conflict între Cristian Cojocaru și deputatul Lucian Manuel Ciubotariu. Cel dintâi îi pregătește parlamentarului un făraș din partid, luând atitudine împotriva unor acțiuni ale lui Ciubotariu. Liberalii băcăuani au boicotat trustul Deșteptarea, care s-a dovedit mereu un aliat pe față în sprijinirea intereselor PDL în general și în special ale lui Constantin Scripăț și Gabriel Berca, prieteni apropiați ai lui Dumitru Sechelariu. Lucian Ciubotariu, proaspăt ales deputat PNL, a fost un critic permanent al avocatului Cristian Cojocaru tocmai pentru aparițiile sale la postul de televiziune și în paginile ziarului patronat de apropiatul conducerii PDL-iste și, în mod surprinzător, apare cu un articol la același trust pe care are grijă să îl tot shear-uiască pe pagina de Facebook. Un alt lucru semnificativ este poza ce apare la material, lucru semnalt de Cristian Cojocaru, de la depunerea jurământului, din Camera Deputaților.
Nedumerirea liberalilor băcăuani este cu atât mai mare, având în vedere că mereu au fost scurgeri de informații către trust și se pare că acum deputatul Ciubotariu a rămas pe lista scurtă de posibili colaboratori, netrecuți pe statul de plată. “Dacă eu am fost criticat, acuzat că sunt dizident, trădător, pentru că am apărut la postul TV Bacău să îmi exprim punctul de vedere personal, nu al partidului, deși prezentam proiectele importante pentru comunitate realizate de liberali, acum deputatul Lucian Ciubotariu vine la ziarul din același trust să vorbească în numele partidului, să reprezinte PNL Bacău fără a avea un mandat de la partid. Urmând aceeași logică de acum doi ani ar trebui sancționat ca atare, cât mai dur, pentru grave probleme disciplinare”, a declarat Cristian Cojocaru. El a mai continuat să explice că acesta este punctul lui de vedere personal, nu al PNL Bacău, dar că va avea grijă ca acesta să fie împărtășit în partid imediat ce se va încheia Congresul PNL din Capitală. “Acesta nu este punctul de vedere al filialei PNL Bacău, ci doar al meu personal, ca membru PNL. Domnul Ciubotaru nu mă reprezintă pe mine în calitate de membru PNL și nu consider că filiala PNL Bacău trebuie să fie reprezentantă de astfel de oameni. Îmi voi spune punctul de vedere și în cadrul partidului, pentru ca astfel de gesturi să fie sancționate”, a precizat Cristian Cojocaru. Statutul PNL spune că o eventuală excludere din partid trebuie votată în cadrul Delegației Permanente Județene.
În replică, deputatul Lucian Manuel Ciubotariu spune că a fost prins într-o cursă. “Se poate merge până la excluderea mea din partid. Dar eu am spus un punct de vedere personal, care s-a întâmplat să coincidă cu poziția partidului. Nu angajez eu partidul și nu am fost mandatat să vorbesc. A fost un punct de vedere personal și apoi m-am trezit că vorbesc în numele partidului. O să dau explicații la partid dacă mi se vor cere. Domnul Cojocaru nu este membru PNL și nu îmi aduc aminte să fi depus vreo adeziune la partid ca să își poată spune punctul de vedere”, a declarat deputatul Ciubotariu.
În campania electorală din 2008 cei doi candidau umăr la umăr, Ciubotariu la Senat, în timp ce Cojocaru era candidatul la Camera Deputaților.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO