» » » » Premierul Victor Ponta merge cu gânduri bune la întâlnirea cu preşedintele Traian Băsescu



Premierul Victor Ponta a declarat miercuri seara la Târgu Jiu că merge cu gânduri bune la întâlnirea de joi cu preşedintele Traian Băsescu.


"O să merg mâine după-amiază. Mâine dimineaţă am activitate în colegiul meu, după care după-amiază o să mă văd cu preşedintele", a precizat primul ministru care participă alături de ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, la o întâlnire cu profesorii din judeţul Gorj. 

Întrebat de presă cu ce gânduri merge la întâlnirea cu preşedintele Băsescu, premierul Ponta a precizat că peste tot se duce cu gânduri bune. 

"La întâlnirea cu profesorii mă aflu cu gânduri bune, cu dorinţa, împreună cu doamna ministru, de a da răspunsuri. La Cotroceni tot cu gânduri bune, în general peste tot mă duc cu gânduri bune", a spus Victor Ponta. 

Premierul Victor Ponta va avea joi o nouă întâlnire cu preşedintele Traian Băsescu, în cadrul căreia şeful Guvernului va cere mandat pentru a reprezenta România la summitul extraordinar al Consiliului Europei, care va avea loc pe 22-23 noiembrie la Bruxelles. 

Cei doi oficiali au mai avut o discuţie săptămâna trecută, la iniţiativa preşedintelui, în care au abordat teme legate de vizita delegaţiei Fondului Monetar Internaţional în România, de modul în care ţara noastră şi-a îndeplinit obligaţiile faţă de instituţiile internaţionale şi de Mecanismul de Cooperare şi Verificare. AGERPRES

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO