» » Cum se plasa spaga in buzunarele functionarilor de la Primaria Bacau

Un angajat din Primaria Bacau a gasit in buzunarul de la geaca, dupa un meci de fotbal intre colegi si prieteni, suma de 700 de euro. A pastrat banii mai multe zile si a facut denunt la Directia Nationala Anticoruptie abia dupa ce s-a sfatuit cu secretarul institutiei. Spaga ar fi fost pentru rezolvarea unui dosar la Legea 10, privind retrocedarea bunurilor. Cazul s-a finalizat cu trimiterea in judecata a doi fosti angajati ai Primariei Bacau si a unor oameni de afaceri care cumparasera drepturile litigioase a mai multor terenuri si cladiri aflate pe lista de retrocedari.
Dupa secretarul municipiului, Ovidiu Popovici, dar si alti angajati ai Primariei Bacau, audiati deja ca martori in dosarul „aur pentru functionari”, a venit rândul sefului de la Juridic sa povesteasca in fata judecatorilor de la Tribunalul Bacau cum s-a trezit cu 700 de euro in buzunarul hainei. Corneliu Gavrilescu, martor si denuntator in dosarul retrocedarilor, a aratat cu degetul catre fostul inspector de la Cadastru, Cristinel Anghel. Banii ar fi fost pusi de acesta, spunea el, dupa un meci de fotbal. „Dupa meciul de fotbal am mers la o bere. Nu mai retin ce s-a intâmplat, stiu ca Anghel mi-a solicitat sa-i dau o tigara. L-am lasat sa aiba acces la geaca mea de unde a luat pachetul”, a spus Gavrilescu. Acesta a completat ca dupa ce a ajuns acasa a pus haina in cui si abia dupa câteva zile a gasit in buzunar suma de 700 de euro. Erau doua bancnote, una de 500 de euro si alta de 200 de euro. „M-a intrigat ca am gasit acea suma de bani. Am inceput sa rememorez cele intâmplate si am facut asocierea ca cel care mi-a pus banii a fost Anghel. Dupa o zi sau doua m-am intâlnit cu el si l-am intrebat de bani. Mi-a spus, «lasa ca o sa vorbim alta data»”, a mai spus juristul sef al Primariei Bacau.

Prin Primarie circulau zvonuri despre colegi corupti

Cu banii in buzunar, Gavrilescu a asteptat sa fie cautat de colegul sau pentru a-i da lamuriri. Intre timp s-a sfatuit si cu secretarul Popovici care i-a recomandat sa reclame fapta procurorilor care erau deja intrati pe fir. Asta s-ar fi intâmplat dupa ce a aflat de la cine era suma si zvonurile care circulau prin institutie. „Il vedeam aproape zilnic in Primarie pe Ghiocel Lupu si exista un zvon ca acesta ar fi corupt anumiti functionari pentru a-si rezolva problemele. Dupa aceste zvonuri l-am chemat pe Anghel si l-am intrebat ce este cu suma de bani gasita de mine si mi-a spus ca este primita de la Lupu Ghiocel care dorea sa-i fie rezolvat favorabil dosarul. Denuntul l-am facut la câteva zile dupa ce am aflat acest lucru”, a mai spus Gavrilescu. In acest dosar, la termenul trecut, a dat declaratii si Ovidiu Popovici, secretarul Primariei municipiului Bacau, care le-a povestit magistratilor cum a stat trei zile in birou cu un kilogram de aur, primit ca mita, si a vorbit de sume ametitoare, respectiv un milion de euro, ce ar fi fost virati cu acelasi titlu daca dosarele de retrocedare s-ar fi solutionat asa cum cereau solicitantii. (Geta P.)
http://www.desteptarea.ro/cum-se-plasa-spaga-in-buzunarele-functionarilor-de-la-primaria-bacau.html

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO