» » » Căşuneanu jr., cercetat pentru instigare la fals

Ionuţ Căşuneanu junior este amator de vânătoare de animale şi note suspecte

Profesorii care i-au încheiat situaţia şcolară fără să-şi vadă la ochi elevul au fost trimişi deja în judecată pentru măsluirea notelor.
Fiul „regelui asfaltului“ este anchetat de către procurori din decembrie 2010, dată la care dosarul său s-a „desprins“ de cel al celor 17 profesori catre i-au pus note în fals. „Ionuţ Căşuneanu a fost audiat, a dat declaraţii şi urmează ca în cel mai scurt timp să dăm o soluţie“, a declarat Adrian Majeri, prim procuror al Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău.
Ionuţ Căşuneanu s-a transferat la sfârşitul anului şcolar de la un liceu din Germania, însă a făcut cursuri mai mult la „fără frecvenţă“ la colegiul băcăuan. În schimb, situaţia şcolară i-a fost încheiată cu brio la toate disciplinele. 
Elev prin corespondenţă
Elena Rodica Moisă, profesoara sa de limba germană, a recunoscut în declaraţia dată în faţa anchetatorilor că Ionuţ Căşuneanu a trimis din Germania lucrări de control către directorul Ovidiu Cojocaru, care erau apoi date profesorilor pentru a fi corectate, iar notele trecute în catalog.„Domnul Cojocaru mi-a prezentat lucrări scrise de elevul Căşuneanu, trimise prin poştă domnului director, cu subiecte pe care mi le-a solicitat acelaşi director, spunându-mi că e un caz special, că absenţele au motivaţie clară, pe care el o cunoaşte“, a declarat în timpul audierilor profesoara de germană.
Colegii nu-şi aduc aminte
Unii dintre colegii lui Ionuţ afirmă că nu l-au întâlnit pe acesta în cursul anului. „Nu îl cunosc pe Căşuneanu şi nu am cunoştinţă să fi fost colegi de clasă în semestrul al II-lea din clasa a XII-a. Elevul Ionuţ Căşuneanu nu s-a prezentat la niciun curs la care am fost eu prezent“, a declarat în faţa anchetatorilor Ovidiu Damian, coleg de clasă cu Ionuţ. Nici Vlad Giosanu nu-şi aminteşte bine de celebrul coleg. „La orele la care am fost prezent, l-am văzut de puţine ori. Nu-mi amintesc dacă a fost evaluat la orele la care a fost prezent“, a spus Vlad Giosanu.
„Copilul ăsta nu a făcut altceva decât să înveţe. El a făcut şcoală în Germania din clasa a V-a şi chiar ştie carte. Nu a fost prezent la ore, dar a învăţat. El a vrut să continue studiile la o facultate în România şi de aceea s-a transferat în ultimul semestru la un liceu în ţară. Pur şi simplu, a vrut să aibă diplomă românească“, a spus Gheorghiţă Mateuţ, avocatul familiei Căşuneanu.
Olimpia Filip

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO