» » » Prefectura a pus ochii pe primari si secretari


Primarii “neascultatori” vor fi amendati, iar secretarii chemati la comisia de disciplina – pina acum au intrat in viziorul prefectului primarii din Urechesti si Itesti, precum si secretarii din Gura Vaii, Corbasca si municipiul Bacau
Prefectul judetului, Constantin Scripat, le-a declarat razboi primarilor si secretarilor din judet care sint neascultatori. In cadrul unei conferinte de presa, prefectul s-a plins ca sint primari in judet care nu iau in seama rugamintile venite de la Prefectura.
Nici macar atunci cind, satul sa astepte rapoartele si actele cerute, prefectul pune el insusi mina pe telefon si suna la primari sa ii trimita actele mai repede.
“La Itesti si Urechesti, de exemplu, dupa adrese, telefoane, rugaminti si dupa ce am sunat chiar eu, sa ne dea datele in timp util, nu au vrut, nu le-au completat sau nu s-au implicat, asa ca le vom aplica sanctiuni acestor primari”, a declarat prefectul Scripat.
El a dat citire si prevederilor legale din Legea 215, a administratiei publice locale, prin care prefectul poate da amenzi cuprinse intre 1.000 si 5.000 de lei.
“Baiat bun, domnul prefect!”
Cei doi primari aratati cu degetul de la Prefectura spun ca si-au facut temele. “Unde e lege nu e tocmeala. Eu am facut toate actele cerute, le-am trimis. Prefectul nu are decit sa ma amendeze daca asa considera el. Mai multe nu comentez deocamdata”, a declarat Nicolaie Talaba, primarul din Urechesti – PDL.
Primarul din Itesti, Vasile Ciubotaru – PNL pune totul pe seama culorilor politice. “Baiat bun, domnul prefect! Sa imi dea amenda, dar la ce nu i-am raspuns eu? Este ceva cu culorile la mijloc. Sa dea amenda ca e baiat bun si fiecare cind ajunge acolo asa procedeaza”, a declarat primarul comunei Itesti.
Scripat il cheama pe Popovici la comisia de disciplina pentru Botomei
Cit ii priveste pe secretari, prefectul spune ca se cred stapini pe mosie, ca nu isi fac treaba si ca urmare vor fi chemati in comisiile de disciplina, foruri care ii pot trage de urechi.
In viziorul lui sint secretarii din Gura Vaii, Cobasca si municipiul Bacau. Ovidiu Popovici, secretarul municipiului Bacau, este chemat la comisia de disciplina de prefectul judetului pentru Vasile Botomei.
“Eu am fost chemat la comisia de disciplina in data de 14 decembrie, la plingerea lui Vasile Botomei. Am primit hirtie oficiala de la prefect, dar in acest caz instanta de judecata s-a pronuntat foarte clar si nu vad alt for superior instantei de judecata”, a declarat Ovidiu Popovici.
(Ziarul de Bacau)

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO