» » » » Foştii miniştri Vreme şi Funeriu, probleme cu licenţe educaţionale (VIDEO)


Informaţiile provin din raportul întocmit de Corpul de control al primului-ministru privind verificările efectuate la Ministerul pentru Societatea Informaţională şi la Ministerul Educaţiei Naţionale în legatură cu închirierea de licenţe educaţionale.


n legătură cu acuzaţiile aduse, Daniel Funeriu, fostul ministru al Educaţiei, dezminte pe blogul său informaţiile apărute, pe care le consideră calomnioase:
"Este vorba despre o acuzaţie a Guvernului, subliniez, a Guvernului, împotriva mea şi a ministrului Vreme. Subiectul este prelungirea unor contracte de licenţe pentru computerele din şcoli, contracte începute între 2000 şi 2004. Am vegheat să nu se producă ilegalităţi la Ministerul Educaţiei pe perioada mandatului meu. Au fost multe plângeri împotriva mea ca ministru, niciuna dintre ele dovedită adevărată, multe dintre ele dovedindu-se a fi calomnii", a declarat Daniel Funeriu. (Sursa: funeriu.blogpot.ro)
La rândul său, Valerian Vreme, fostul ministru al Comunicaţiilor, a declarat pentru Mediafax că pe timpul mandatului său tot ce s-a făcut a urmat proceduri clare: "Eu am ţinut foarte mult la legalitate şi la proceduri. Tot ce am făcut acolo a fost procedural şi legal. Raportul e o deturnare a atenţiei publice de la adevăratele probleme cu care se confruntă România", a spus Valerian Vreme.



TVR

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO