» » » » Vadim Tudor: Îl bag în p...a mă-sii pe domnul barbugiu Piţurcă. Îi dau un milion de pumni în cap


Selecţionerul Victor Piţurcă a hotărât să îl dea în judecată pe Corneliu Vadim Tudor, după jignirile aduse de europarlamentar în urma meciului Olanda – România, printr-un articol publicat în ziarul "România Mare". Piţurcă va cere daune de un milion de euro.
Contactat de reporterul "ring", Corneliu Vadim Tudor a declarat că respectivul articol, cu titlul "Olanda – Piţurcă 8-1: Ţiganul când s-a văzut antrenor a râs de un întreg popor”, este un pamflet, iar acest lucru este specificat chiar în material. Mai mult, tribunul l-a desfiinţat pe Piţurcă şi spune că-l va "pedepsi exemplar".
"Îl bag în p...a mă-sii pe domnul barbugiu Piţurcă. Îi dau un milion de pumni în cap. Articolul respectiv a fost un pamflet. Piţurcă este un handicapat bătrân, un ţigan neruşinat care nu-şi recunoaşte propriul copil, îşi bate joc de el şi refuză să-i dea pensie alimentară. El îşi bate joc de un popor întreg călcând în picioare echipa naţională a României, şi-a bătut joc de Adrian Mutu şi umileşte pe toată lumea. Cu mine i s-a înfundat şi am să-l pedepsesc exemplar. Am să-l fac să-i fie ruşine să mai scoată capul ăla de milog pe stradă.
Victor Piţurcă
Ăsta nu ştie ce va păţi din partea mea. Nu ştie câte pamflete şi dezvăluiri voi publica eu despre el. M-am săturat să vorbesc despre rebutul ăsta uman, e un gunoi pentru mine. Dacă voi veni la putere, voi da o lege să băgăm la puşcărie pe toţi barbugiii. În primul rând, pe el!", a declarat Corneliu Vadim Tudor pentru ziarulring.ro.  "Nu are ce căuta un puşcăriaş la naţionala României"
Vadim spune că, în acest moment, nu mai este preocupat de şansele reprezentativei de a se califica la Euro 2016, pentru că ruşinea rezultatelor nu va putea fi spălată astfel.
"Nu mă mai interesează nicio calificare. Mă interesează că un bolnav mintal, cum este acest boschetar, conduce naţionala României. Nu are ce căuta un puşcăriaş acolo! Vrea să fie bătut fizic, să fie aruncat într-un canal? Nu pleacă de bunăvoie? Nu pleacă şi pentru că îl ţine Mircea Sandu în braţe. Eu nu am ce discuta cu aurolaci ca ăştia. Să mă dea în judecată şi va vedea ce va păţi.
La nivelul antrenorilor, nimeni nu se compară cu Anghel Iordanescu, care a avut cele mai bune performanţe din istoria fotbalului românesc! Orice antrenor ar fi mai bun ca acest blestemat, poreclit Satana. Oare de ce e poreclit aşa? Nu s-a întrebat?", a încheiat Corneliu Vadim Tudor. 

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO