» » » Ce cred piţipoancele Buruiană, Tonciu ori Traşcă despre piţipoance


Iată, piţipoancele fruntaşe din România ne explică cui se atribuie acestui cuvânt. Aşadar, "piţipoancă" ar fi un termen pe care, din invidie, bărbaţii, de regulă misogini, îl atribuie femeilor frumoase.  În Dicţionarul explicativ al limbii române scrie că "piţipoanca" este o femeie uşuratică. Mai pe larg: PIȚIPOANCĂ, pitipoance, s.f. 1. Persoană de gen feminin care se distinge printr-un comportament ostentativ, vulgar, şi prin superficialitate.
Ei bine, cu multe dezacorduri, "deivele" Andreea Tonciu, Sânziana Buruiană, Simona Traşcă şi Sonia Trifan au explicat ce şi cum în legătură cu  piţipoancele.  
"Eu cred că e un termen folosit de bărbaţii misogini din invidie şi folosit pentru femeile la care nu pot ajunge. Când văd o femeie foarte aranjată, bărbatul are un complex. Se gândeşte: băi nu am cum să fiu la asta, dă-o-ncolo de piţipoancă. Dacă nu am fi aşa vesele şi amuzante nu cred că s-ar uita nimeni la noi", a spus Buruiană.
Nici designerul vestimentar Sonia Trifan nu a nimerit definiţia. "Piţipoance pot fi şi femeile şi bărbaţii, dar eu cred că asta, cum să spun eu, reiese doar din comportamentul pe care îl ai. Poţi să fii şi foarte frumoasă, elegantă şi poţi să ai şi o mică ajustare chirurgicală, dar dacă ştii să o porţi cu eleganţă şi feminitate e foarte bine şi foarte frumos".
"Eu sunt o divă! Bărbaţilor le place să arăţi bine să ai un sân frumos, un fund frumos, o faţă frumoasă. De unde vine termenul de pitipoancă? O pitipoancă are buzele extrem de mari şi bineînţeles date cu roz. Sunt văzute foarte bine de către bărbaţi", a spus Tonciu.
 
 "Piţipoancă, fetele alea care exagerează cu vestimentaţia foarte colorată", a explicat Traşcă.



About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO