» » » » » » LUPTĂ ÎN 3 ÎN COLEGIUL 3: CIUBOTARU, BERCA, CONDURĂȚEANU


Gabriel Berca, președintele PDL Bacău, a renunțat la Senat pentru un loc în Camera Deputaților, forțat și de candidatura lui Dragoș Luchian la Senat. Contracandidații lui sunt Lucian Ciubotaru, care se consideră îndreptățit să câștige, doctorul de suflete Florin Condurățeanu și economistul ecologist Mircea Coșea.
Colegiul 3 la Camera Deputaților cuprinde zona de Nord a municipiului Bacău, de la strada Ștefan cel Mare, cartierele CFR și Nord și comunele Berești Bistrița (primar PSD), Blăgești (PNL), Gârleni (PNL), Hemeiuș (PNL), Itești (PNL), Letea Veche (PER), Prăjești (PDL) și Săucești (PSD) Numărul alegătorilor înscriși în listele electorale este de 69.936. Candidații care au intrat în cursa pentru Camera Deputaților sunt: Lucian Ciubotaru (USL), Gabriel Berca (ARD), Szolt Erdey (UDMR), Florin Condurățeanu (PP-DD) și Mircea Coșea (PER).
Gabriel Berca a renunțat la Senat pentru Camera Deputaților

Gabriel Berca este senator, dar a renunțat la să mai candideze la Senat în favoarea Camerei Deputaților, pentru că viceprimarul Dragoș Luchian a fost nominalizat să candideze în Colegiul 1 Senat. El are 44 de ani și a fost prefect al județului, secretar general al Guvernului, senator, pe când era liberal, apoi ministru al Administrației și Internelor ca pedelist. “Oamenii sunt cei care mă interesează, nu contracandidații. De aceea fac un apel la decență pentru ultimele două săptămâni din campania electorală. Nu mă interesează contracandidații, doar campania mea și oamenii cu care stau de vorbă. Proiectele mele majore sunt deblocarea șoselei de centură și crearea de locuri de muncă”, a declarat Gabriel Berca.
Lucian Ciubotaru se consideră îndreptățit să câștige
Luptă în 3 în Colegiul 3: Ciubotaru, Berca, Condurățeanu
Lucian Ciubotaru are 43 de ani și este de profesie economist. Conduce o afacere care trei ani consecutiv a obținut locul întâi în ramura ei de activitate. Are două mandate de consilier local la municipiul Bacău și unul de ales județean. “Suverană este părerea electoratului, iar un cuvânt greu de spus îl va avea votul politic. Fără falsă modestie, consider că sunt îndreptățit și am cele mai multe argumente să obțin acest mandat. Niciunul dintre contracandidații mei nu sunt oameni ai locului, iar într-un studiu național realizat recent majoritatea traseiștilor politici înscriși în cursa electorală sunt creditați cu cele mai mici procente. Asocierea trădătorului PNL Berca cu Sechelariu îi aduce acum un vot politic negativ din partea băcăuanilor. În plus, are împotrivă Organizația Județeană PDL, care a fost destructurată intenționat de el prin acțiuni politice îndoielnice. În județ, oamenii se plâng de pensii tăiate, salarii mici, de pedeliștii care vin acum vopsiți în alte culori sa le ceară votul și îi compară cu lupul îmbrăcat în blană de oaie. Programul meu este suprapus pe cel al administrației Stavarache, la care am participat personal în ultimile două mandate de consilier local, pe programul de guvernare al USL-ului, precum și pe proiectele de dezvoltare rurală ale celor opt primari din Colegiul 3. Proiectele mele majore sunt șoseaua de centură, finalizarea Spitalului Municipal, podul de la Gârleni, modernizarea Căii Moinești, continuarea tuturor proiectelor demarate de primarii în funcție pe Colegiul 3, a drumurilor comunale și județene, rețelelor de apă, gaz și canalizare. Atuurile mele sunt acelea că am legătură strânsă cu fiecare comună în parte, am fost consecvent și statornic în politică și în viață, am experință în a coordona și a conduce organizații, sunt omul locului, cunosc îndeaproape nevoile oamenilor și, nu în ultimul rând, sunt fiul unui primar care a obținut în cinci legislaturi consecutive peste 80% din voturile electoratului. Peste toate acestea, esențiale pentru mine sunt sprijinul primarului Romeo Stavarache și al primarilor Constantin Mihăilă (Hemeiuș), Petru Adochiei (Letea Veche), Valentin Manea (Săucești), Laurențiu Munteanu (Blăgești), Valentin Flenchea (Gârleni), Ionel Alcaz (Berești-Bistrița) și Norocel Ciubotaru (Itești)”.
Mircea Coșea, un expert în economie, pasionat de mediu
Luptă în 3 în Colegiul 3: Ciubotaru, Berca, Condurățeanu
Mircea Coșea este născut în 1942. A fost prim-viceprim-ministru, președintele Consiliului pentru strategie și reformă economică care a avut ca rezultat crearea Bursei și a pieței de capital, profesor universitar doctor în economie, negociator-șef cu FMI și Banca Mondială, are două mandate de deputat și unul de parlamentar european. În prezent este președinte de onoare la PER. “Îmi cunosc contracandidații, însă noi nu am declanșat încă o campanie foarte serioasă. Nu vrem să plictisim oamenii cu afișe și în plus suntem un partid mic, cu probleme financiare. În utlima săptămână vom fi mai vizibili. Sunt împotriva atacului la persoană, nu suntem într-o luptă, doar fiecare candidat își prezintă oferta de programe, iar alegătorii vor decide. Ca obiectiv principal este respectarea dreptului fundamental la viață, pentru că oamenii trebuie să trăiască sănătos, într-un mediu sănătos, nepoluat, cu o apă bună, or aceste lucruri nu sunt asigurate. Un alt deziderat este punerea în valoare a resurselor minerale, umane, naturale, pentru că ne dorim o politică în interesul cetățeanului”, a declarat Mircea Coșea.
Florin Condurățeanu, doctorul de suflete
Luptă în 3 în Colegiul 3: Ciubotaru, Berca, Condurățeanu
Candidatul PP-DD-ului are 68 de ani. Este ziarist. “Am lucrat la revista Flacăra până în 1990, apoi la Curierul Național, Jurnalul Național, apoi alături de Dan Diaconescu la primul OTV. Am revenit apoi la OTV odată cu redeschiderea postului. Din 1997, în paralel cu presa scrisă am realizat doi ani la Antena 1, în premieră în România, emisiunea “Vedete în papuci”. Am făcut emisiuni acasă la Nicolae Văcăroiu, Radu Vasile, Adrian Năstase, Valeriu Stoica, Ion Diaconescu, Ștefan Iordache, Adrian Păunescu, Mitică Popescu, Arșinel, Stela Popescu, Emilia Popescu, Florian Pittiș, Horațiu Mălăele, Puiu Călinescu, Puiu Iordănescu, Dan Petrescu, Gică Popescu, Ilie Dumitrescu sau Octavian Bellu. Am fost și la Tele7ABC, Etno, Antena 2. Am scris peste 7.000 articole de ziar și am făcut 6.800 talk show-uri. Am numeroase premii naționale în gazetărie, printre care și premiul Academiei Internaționale “Mihai Eminescu”. Am mers două luni, la locale, cu Dan Diaconescu și caravana în țară. Primul lucru este că vreau să ridicăm fruntea românului și să ridicăm România din genunchi. Românii nu cerșesc locuri de muncă și vor să li se aducă acasă copiii. Un alt obiectiv este agricultura ecologică, care poate salva România. De aceea pământul lăsat pârloagă trebuie arendat la stat și cultivat. Dacă PP-DD va avea un cuvânt de spus, primul lucru va fi să abolim complet furtul. Vreau să mai spun că sunt patriot, provin dintr-o familie de patrioți, unchii mei au luptat pentru România, au stat în lagărele din Siberia. Atunci când aud imnul țării sau aud de geniile noastre îmi dau lacrimile”, a spus Florin Condurățeanu.
Despre Szolt Erdey nu am reușit să aflăm nimic, nici de pe Internet.
Ștefan POPA


About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO