» » » Emil Gabor: ”Damaschin ne dădea telefoane la 1 – 2 noaptea, spunea că ne dă foc și că ne distruge!”

Emil GaborEmil Gabor, tatăl Monicăi Gabor, a declarat în faţa procurorilor DIICOT cum familia sa a fost terorizată, ani de-a rândul, de Dan Constantin (Dinu) Damaschin. Declarația sa se regăsește în rechizitoriul întocmit de oamenii legii, în urmă cu două zile.
"În anul 2003-2004, eu şi cu familia mea locuind în municipiul Bacău, una dintre fiicele mele, Monica Gabor, fiind elevă la liceu în clasa a IX-a sau a X-a, am avut ceva probleme constatând că a intrat sub influenţa unor persoane foarte periculoase, mai precis un anume Damaschin Dan Constantin, despre care eu nu auzisem până la acel moment, o căuta insistent. Eu am aflat de situaţia de pericol în care se afla fiica mea, după ce acesta obţinuse controlul asupra ei. Prima dată când l-am văzut pe acesta a fost în situaţia în care Monica vroia să scape de el şi acesta o căuta foarte insistent, ajungând chiar să trimită în mai multe rânduri diferiţi complici ai lui din lumea interlopă şi solicita tot timpul ca Monica să vină să vorbească cu el. Prima dată a trimis pe acei complici şi văzând că nici Monica şi nici eu nu vreau să dau curs solicitărilor, a ajuns şi el să vină la blocul unde locuiam, striga ca să coboare Monica, mă ameninţa pe mine şi pe Monica, vorbea urât la adresa noastră"declarat procurorilor Emil Gabor.

Monica urma să fie vândută
 El a mai adăugat că Damaschin trimitea de multe ori tot felul de interlopi ca să obțină informații dacă Monica este singură acasă, sau împreună cu tatăl său.
 "Am înţeles de la Monica şi ceilalţi membri ai familiei că o ameninţa pe aceasta cu moartea dacă nu coboară jos să discute cu el. Precizez aspectul că sunt sigur că dacă Monica dădea curs acelei aşa-zise discuţii pe care el o solicita, sigur ar fi răpit-o. Monica era foarte speriată, o vedeam tot timpul plângând şi insistenţele lui Damaschin de a reuşi să obţină controlul asupra ei din nou a mers până acolo când a trimis complici de-ai lui din lumea interlopă chiar la uşa noastră", a mai spus tatăl Monicăi.
"Damaschin Dan Constantin dădea telefoane de ameninţare la 1 - 2 noaptea, spunea că ne dă foc, că ne distruge familia, vorbea foarte urât, înjura şi multe alte vorbe care nu pot fi reproduse la adresa Monicăi şi a familiei şi a soţiei mele. Probabil Monica i-a dat unele amănunte soţiei mele privind împrejurările cum l-a cunoscut pe Damaschin Dan Constantin, dar eu fiind bărbat nu am ajuns în posesia acestor informaţii, îi era ruşine lui Monica, dar soţia mea  la un moment dat mi-a spus că Damaschin Dan Constantin o şantajează cu nişte fotografii şi am înţeles că avea în plan să o vândă pe Monica", a mai declarat Gabor.
El crede că Damaschin a promis vânzarea fiicei sale către alte persoane, deoarece interlopul băcăuan devenise din ce în ce mai agresiv. "Probabil acest Damaschin Dan Constantin a făcut promisiunea de vânzare a lui Monica către alte persoane, poate a primit şi nişte bani pentru că aşa se explică faptul că acesta acţiona la modul nebunesc, insistând să dea de ea. Am înţeles că în demersul lui de a o găsi pe Monica, controla peste tot, toate zonele unde ar fi crezut că ea poate fi, în Bucureşti şi în alte localităţi şi văzând această situaţie exasperaţi, eu şi familia mea am hotărât să o ducem pe Monica la Braşov", se arată în rechizitoriul întocmit de procurori.
Monica și-a mințit părinții că e chelneriță pe litoral
În declarația dată de Emil Gabor procurorilor se mai arată cum Monica și-a asigurat tatăl că se află, împreună cu câteva dintre prietenele ei pe litoral și că lucrează ca chelneriță. În realitate, tânăra era în Bacău sub controlul lui Damaschin. 
"La un moment dat Monica m-a rugat, în vacanţa de vară, să o las să meargă la mare cu nişte prietene de-ale ei, spunând că vrea să lucreze ca chelneriţe la un chioşc, vrând să-şi facă nişte bani pentru trebuinţele ei. Monica a insistat foarte mult, mi-a zis să nu-mi fac probleme că este cu prietenele ei, că va lucra acolo doar pe perioada estivală. După ce Monica a plecat la mare, într-un final lăsând-o să plece, ieşind în oraş cu soţia mea m-am întâlnit cu o vecină de bloc de la etajul 3, care mi-a spus că Monica nu este la mare şi că s-a întâlnit chiar ea în zona sub Pasaj din municipiu Bacău. Eu am rămas contrariat şi când  a venit Monica acasă, după o lună i-am pus întrebări ca să aflu adevărul şi a încercat să muşamalizeze situaţia, spunând că a venit pentru o perioadă scurtă, dar a plecat din nou. Aceste împrejurări mi-au ridicat semne de întrebare şi când am văzut că Damaschin Dan Constantin insistă să o caute, atunci am făcut legătura că ea este şantajată, respectiv că intrase sub influenţa lui, că vrea să scape", a mai declarat Gabor.
Un an de "exil" în Brașov
Emil Gabor a povestit cum fiica sa mjlocie a ajuns la o petrecere unde i se pregătise "ceva rău". A fost salvată de un tânăr, Flavius care a luat-o cu mașina și a dus-o la rudele fetei din Brașov, unde a stat un an.
"I s-a solicitat să meargă la o nuntă sau petrecere, unde la nişte persoane interlope, auzisem de un nume Cămătaru şi că era o petrecere mare, unde erau tot felul de oameni, dar în principal interlopi. La un moment dat am primit un telefon de la un bărbat, a doua zi după ce a ajuns în Bucureşti, care s-a prezentat ca fiind un anume Flavius, mi-a zis să nu-mi fac probleme că Monica este în siguranţă, că a scăpat-o el de la acea petrecere de interlopi, pentru că a aflat că lui Monica i se pregătea ceva rău şi acel bărbat mi-a zis la modul clar că Monica este şantajată de Damaschin Dan Constantin. Din spusele acelui domn Flavius am înţeles că Damaschin Dan Constantin a trimis-o acolo pentru a profita de corpul ei şi că Damaschin Dan Constantin avea în plan să o vândă altor persoane. Acel domn Flavius mi-a zis că a luat-o cu maşina şi că şi-a asumat riscul de a o proteja pe Monica ştiind ce i se pregăteşte, mi-a precizat că a dus-o la el acasă la părinţii lui, că a fost corect cu ea, i-a dat cameră separată şi eu i-am spus în acele împrejurări că vreau să vin să o iau pe Monica, acel Flavius a fost de acord şi ne-am întâlnit în Braşov. Acesta a mers cu noi la cumnatul meu, am stat la masă şi mi-a precizat că Monica a intrat într-o problemă dificilă, că Monica este mică şi urmărită. Cumnatul meu din Braşov a fost de acord să o găzduiască pe Monica o perioadă de timp, aflând ce i s-a întâmplat, dar a precizat că îi este teamă să nu vină peste el Damaschin Dan Constantin şi complicii lui, spunând că îi este teamă să se bage în probleme atât de grele şi astfel am hotărât să-i închiriez o garsonieră în Braşov pentru a nu fi găsită de Damaschin Dan Constantin. Am ţinut-o un an de zile la Braşov, în acea vreme, a pierdut şi un an de şcoală, îmi era teamă de Damaschin Dan Constantin ştiind că are influenţe în diferite structuri, chiar şi politice şi nu ştiam ce să mai fac. Fiica mea la acea vreme avea 16 ani", a mai declarat Gabor procurorilor.
Damaschin nu s-a oprit aici. După ce a aflat că tânăra urmează să se căsătorească, interlopul a considerat că a venit un moment prielnic șantajului și obținerii de bani de la omul de afaceri Irinel Columbeanu.
Damaschin cerea bani grei de la Irinel Columbeanu în schimbul tăcerii
"După ce Damaschin Dan Constantin a aflat că Monica este în perspectivă de căsătorie a început pe canale mass-media să emită informaţii mincinoase la adresa lui Monica în ideea de a obţine bani. Chiar am înţeles de la Monica că îi solicita lui Columbeanu bani ca să nu-l mai şantajeze, sume mari de bani, 50.000 de euro parcă îmi spusese Monica pentru a nu mai da curs  informaţiilor de presă şi la TV că ar fi trăit cu oameni din lumea interlopă. Era de neconceput această împrejurare pentru că Damaschin Dan Constantin a fost cel care a exploatat-o sexual şi acum când a văzut că Monica încearcă să-şi găsească un curs normal de viaţă prin căsătorie, a început să emită informaţii mincinoase că a avut legături cu lumea interlopă şi relaţii sexuale cu bărbaţi din această zonă. Într-un cuvânt Damaschin Dan Constantin era traficantul sau exploatatorul lui Monica, Monica fiind cert victima sa şi el ţipa pe presă că este protectorul ei, tăticul ei, această atitudine este greu de suportat mai ales din partea unui părinte care şi-a văzut copilul exploatat sexual şi ulterior cel care i-a făcut acest rău să facă fel de fel de precizări mincinoase în care să se scoate el basma curată", a mai afirmat el.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO