» » » Victor Hrebenciuc: Sima mi-a propus să-i cumpăr acțiunile de la HotNews.ro


Deputatul PSD, Viorel Hrebenciuc a declarat vineri la România TV, că l-a văzut o singură dată în viața lui pe Cristian Sima, și atunci borkerul i-a propus să cumpere pachetul de acțiuni deținut de el la HotNews.ro.


Într-o nouă scrisoare, a III-a trimisă și publicată pe blog, radu Soviani, Cristian Sima spune cum a ajuns la Hrebenciuc prin intermeidul lui Cătălin Predoiu.
Ajungând în distress financiar și fiind atacat puternic de sifuri, care nu doreau să-mi iasă colaborarea cu LSE, am cerut ajutorul lui Cătălin Predoiu (singurul politician român pe care-l cunosc de o cinste impecabilă, singurul care a intrat în politică bogat și a ieșit sărac, singurul patriot din politica românească și vă voi dovedi asta cu lux de amănunte). Cătălin m-a dus la Viorel Hrebenciuc. I-am spus adevărul: am nevoie să înceteze atacurile SIF-urilor la Sibex, mai ales ale lui Dan Simionescu, și sunt în distress cu wbs holding  pentru că am retrageri masive. Am nevoie de cel puțin 1.5 milioane pentru a calma situația și sunt solvabil pe plan imobiliar. Este păcat să nu ne aliem cu Londra și nu e nevoie de un scandal financiar. M-a ascultat și ne-am reântilnit la Clubul francez înainte de a pleca la Murighiol la întâlnirea de desemnare a candidaților USL. S-a informat despre mine și mi-a spus că problema e persoana mea care e prea sus față de plutonul diriguitorilor din piața de capital dar că mă poate susține la Sibex nu și la wbs holding. L-a sunat pe Mihai Fercala și i-a propus să fie președinte CNVM, acesta a acceptat cu multă satisfacție. Mi-a spus că mai târziu o să-l sune din nou să-i spună să-l ia pe Dan Simionescu de la Sibex, după „zăhărel vine și biciul” textual. După ce a plecat în Deltă și apoi la Bruxelles, atacurile SIF-urilor s-au intensificat și CNVM –ul a decis marți, înainte de AGA din 23 septembrie să declare concertate 30% din acțiunile Sibex deținute de susținătorii mei. AGA fusese convocată pentru a mă schimba pe mine din funcție. La întâlnirea de la Clubul Francez îi declarasem D-ului Hrebenciuc că sunt dispus să mă retrag din funcția de președinte și membru CA de la Sibex (i-am propus să fie numiți Predoiu și Dăianu, Predoiu a spus că se gândește, era de față) dar vreau să facem ceva cu Londra la Sibiu și cum vor veni vremuri grele o piață de energie și de titluri de stat puternică, ca și listarea indicelui bursei de la Moscova la Sibiu ar fi un mare câștig pentru România (LSE e proprietara indicelui rusesc și a rupt relațiile cu bursa moscovită deși futuresul pe indice e cel mai tranzacționat produs la Moscova, Nicola Bertrand CEO la Londra poate confirma discuțiile mele cu el, ca și Paul Miclaus și Alexandru Gaitan care au fost cu mine la Londra). Hrebenciuc înțelege mai mult despre bursă decât oricine din CNVM, deși nu are o pregătire în domeniu dar are o minte de șahist cu viziune de ansamblu și anticipa perfect mișcările pe termen lung. Surprins că  nu sunt ajutat, dar  chiar sunt atacat mai rău decât înainte m-am revazut cu D-ul Hrebenciuc în birourile wbs pe 20 septembrie, o zi inainte de Sedinta CNVM de 16 ORE și 2 zile înainte de AGA la Sibex. Mi-a spus că nu a reușit de la Bruxelles să sune nicăieri și că acuma singura soluție e să se amâne AGA”, scrie Sima în scrisoarea a III-A.
Viorel Hrebenciuc a recunoscut vineri la România TV că a vorbit o singură dată cu Cristian Sima, în urmă cu vreo trei săptămâni, când acesta vroia să-i vândă niște acțiuni la HotNews.ro.
Hrebenciuc a spus că întânlirea a avut loc la Clubul Francez din București și că a refuzat oferta lui Cristian Sima.  exclusivnews

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO