» » » Oana Lis divorțează de Viorel. Motivul – infidelitatea fostului primar

Oana Lis divorțează de Viorel. Motivul – infidelitatea fostului primar

După o relație de circa 15 ani, Oana Lis a depus, vineri, actele de divorţ, motivul fiind o presupusă infidelitate a lui Viorel Lis, fostul primar al Capitalei. Primul termen a fost stabilit pentru 30 aprilie, 2013.

 Decisă să pună capăt relaţiei de 15 ani, Oana Lis s-a prezentat la tribunal alături de avocatul ei, Bogdan Bărbuceanu, unde a depus actele de divorț împotriva lui Viorel Lis. Oana Lis a aflat că Viorel o înșală, în direct, la o emisiune televizată. Tânăra nevastă i-a cerut acum explicații soțului infidel, amenințndu-l că, dacă nu îi spune adevărul, îl dă afară din casă. Primul termen al procesului va avea loc pe 30.04 2013. Până atunci, însă e destul timp ca vedeta să se răzgândească şi să treacă peste presupusa infidelitate a soţului. ”Am decis să bag actele de divorţ. M-am gândit ca vreau să-mi refac viaţa. Sunt confuză, nu ştiu ce să fac. E bine să facem o pauză. Nu am crezut că o să trec prin asta. Sunt hotărâtă să-mi refac viaţa. Viorel nu a crezut până nu a văzut actul. S-a enervat, m-a tras de mână rău, ca să nu plec. Am şi nişte vânătăi. Nu pot să trec peste aventură”, a declarat Oana Lis, potrivit click.ro.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO