» » » Diaconescu vrea să cumpere Oltchim




Dan Diaconescu susține că vrea să cumpere Oltchim pentru a-l salva din mâna ciocoilor.
“Încerc să cumpăr Oltchim, dar nu singur, nu doar eu. Împreună cu toţi telespectatorii dumneavoastră, cu ai mei, cu poporul, cu toţi oamenii care vor să subscrie la acest act”, a declarat Diaconescu la România TV.

Dan Diaconescu spus că şi-a exprimat oficial intenţia printr-o scrisoare trimisă guvernului.

“Dacă nu cumpărăm noi Oltchimul, va cumpăra o firmă PCC, o firmă, zic eu, a grupului Băsescu pentru că e reprezentată oficial în România de Sebastian Vlădescu”, susţine acesta.

Diaconescu a mai spus că preţul este relativ mic în comparaţie cu valoarea reală a combinatului.

“Caietul de sarcini este de 20.000 de lei şi îl plătesc eu din banii mei şi garanţia de 130.000 de euro, bani pe care îi vom aduna foarte repede de la telespectatorii noştri şi apoi să cumpăr cu 4 milioane de euro ceva ce face de fapt 8 miliarde de euro. De ce să cumpere polonezii ceva cu 4 milioane de euro pentru poporul polonez şi să nu cumpărăm noi pentru poporul român?”, a mai spus Dan Diaconescu.

Toţi angajaţii Oltchim ar putea să-şi piardă locul de muncă. În şedinţa Consiliului de Administraţie s-a propus concedierea colectivă a celor peste 3 mii de salariaţi. Măsura nu a fost deocamdată aprobată, pentru că şedinţa s-a suspendat, însă acest lucu s-ar putea întâmpla dacă privatizarea Oltchim eşuează.  dcnews.ro

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO