» » » Preot pedepsit din cauza Biancăi Drăgușanu


Preotul care a criticat-o pe Bianca Drăguşanu pentru cum se îmbracă a fost pedepsit de superiori. Părintele, revoltat de ţinutele vedetei, a mers inclusiv la emisiuni TV pentru a-și spune opiniile, lucru care i-a înfuriat şi mai tare pe mai marii bisericii. Drept sancţiune, a fost trimis să se reculeagă la mănăstire.
Cu câteva zile înainte de nunta Biancăi cu Victor Slav, preotul Cristian Pomohaci a fost invitat să vorbească despre refuzul bisericii de a-i cununa în restaurant, informează România TV. Iritat că vedeta TV s-a declarat o persoană credincioasă, preotul s-a luat de ţinuta Biancăi.
"E, întreb, într-o zi de post, în care trebuie să postim, indiferent că este Bianca Drăguşanu, te întreb, cum e ţinuta într-o zi de post? Ai vedea-o pe Maica Domnului umblând aşa?", s-a întrebat preotul Cristian Pomohaci.

Reacţia preotului a stârnit nemulţumirea superiorilor, cu atât mai mult cu cât Cristian Pomohaci nu este la prima abatere. Părintele a fost acuzat de-a lungul vremii că a ţinut exorcizări în biserica de la Mosuni, judeţul Mureş, şi că a creat în jurul său o adevărată sectă.
"M-am încadrat în acel grup, până când mi-am dat seama că este o sectă periculoasă pentru cultul ortodox, este de neacceptat aşa ceva. Am văzut acolo femei care se exorcizau, în viaţa mea nu am văzut aşa ceva", a spus un fost membru al sectei.
Şefii Bisericii i-au dat un avertisment şi au decis să îl trimită la Mânăstirea Afteia din judeţul Alba, pentru a se reculege. O nouă greşeală înseamnă excluderea din rândul preoţilor.
De altfel, Arhiepiscopia Ortodoxă din Alba Iulia a precizat că preotul Cristian Pomohaci a participat la emisiune pe propria răspundere, lucru pentru care va răspunde în faţa superiorilor.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO