» » » Împăratul romilor, mort după Udrea: "Îmi place fizicul ei, îmi plac bikini ei, o cer de nevastă!"


Elena Udrea a primit cea mai originală declaraţie de dragoste de la Iulian, împăratul autoproclamat al romilor. Acesta din urmă vrea să o ceară de nevastă pe deputata PDL, imediat după doliul provocat de moartea lui Florin Cioabă.
Deşi în rândul etniei sale este doliu, lui Iulian îi fuge mintea la Elena Udrea, pe care vrea să o ceară de nevastă.
"După funeralii, după doliu, eu vreau s-o cer în căsătorie pe Elena Udrea. Îmi place de ea. Îmi place fizicul ei şi mai ales bikinii aia care i-am văzut eu. O plătesc în ce vrea ea, în aur, în rubini, în safire, în ce vrea. Îi dau aur până la genunchi. E drăguţă, e frumoasă, e albă, are carne albă", a declarat la România TV Iulian, împăratul autoproclamat al romilor.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO