» » » » » CONTINUA SCANDALUL DINTRE FOSTA GIMNASTA MOSCU SI ARTISTUL PLASTIC LICA CHITCAN


Scandalul iscat intre fosta gimnasta indragostita Moscu Doina si artistul plastic onestean Lica CHITCAN e departe de a se fi terminat. 

Iata ce scrie ziaristul Florin TANASE  intr-un material amplu si foarte colorat, postat pe site-ul sau PRESA ONESTILORUltima isprava facuta de Doina Moscu in acest sens este asa-zisul roman pe care zice ea ca il va scrie despre Lica Chitcan, numit “Ratacirile Pasarii Phoenix”. Ea si-a anuntat romanul pe Internet, pe o pagina Facebook facuta sub un nume fals, pe care a popularizat-o intens pe retelele de socializare si in care nu uita sa-l denigreze pe Lica Chitcan. Ea vorbeste despre “abuzurile emotionale dar si fizice prin care au trecut cei apropiati lui”, despre “lista lunga de infidelitati”, despre faptul ca “la o varsta scolara inca mai uda patul”, despre “accidentul aproape fatal prin care a trecut datorita bauturii, numeroasele internari la sectia de psihiatrie, unele in o stare atit de grava ca trebuia sedat intravenos” si despre multe alte minciuni inventate de ea. E clar ca il denigreaza si il defaimeaza, dar cum poti sa-i faci asa ceva barbatului pe care vrei sa-l iei de sot? Doar o dementa poate sa faca asta si, in acelasi timp, sa mai spere ca barbatul pe care il denigreaza in halul asta o va lua de nevasta. La aceasta concluzie a ajuns si Lica Chitcan. “Este bolnava psihic – subliniaza Lica Chitcan. Aceasta justifica insistenta cu care incearca sa-mi faca rau de trei ani de zile. Am refuzat orice relatie cu ea dupa ce am aflat ca si-a ucis sotul pentru a ramane cu mine. Totul aproape este mistificat, sa para o victima. Ce am putut sa fac in ultimii trei ani a fost sa o ignor. Asa voi face si de acum. Ea oricum nu intelege nimic”. La denigrarile facute de Doina Moscu se adauga amenintarile si tortura psihologica. Astfel, Lica Chitcan s-a trezit cu un biletel pe geamul atelierului, prin care era avertizat ca s-ar putea sa-i ia foc atelierul, dupa care el va ajunge boschetar. Dar tot Lica s-a trezit si cu masina zgariata, fapt pentru care el a si depus o plangere la Politie. “Doina Moscu este un personaj malefic, lipsit de suflet, avid de razbunare pentru nedreptati inchipuite numai de mintea ei bolnava – a povestit Lica Chitcan. I-a trimis bilete prin copii, platiti la randul lor cu acadele probabil, mamei mele, care are 73 de ani, spunandu-i ca este complice cu mine si ca i-am luat nu stiu ce bani. Aceasta este o agresiune, stiind de la mine ca mama este cardiaca. Mi-a zgariat masina pe ambele parti, mi-a pus bilete pe geamul atelierului, in care scria ca vrea sa ma vada boschetar, ma urmareste la toate evenimentele publice, imi face poze postandu-se ostentativ in fata mea, mi-a agresat toti prietenii si familia, cu sute si sute de e-mail-uri, mi-a inregistrat toate convorbirile pe mess din trecut si profita de orice ocazie sa le trimita fara rusine tuturor cu care dialogheaza, ii inregistreaza pe toti cu care converseaza, cautand sa-i santajeze cand apare prilejul, daca nu sunt de acord cu ea”. De 3 ani de zile Doina Moscu a cautat sa-i faca rau in permanenta lui Lica Chitcan. Spre exemplu, mi-a oferit mie 100 de euro ca sa-i pun pe parintii mei sa se duca la atelierul lui, pentru a inrama un tablou, iar daca nu le-ar fi dat bon fiscal, atunci sa faca plangere impotriva lui, pentru ca el sa primeasca amenda. Asa cum a procedat cu mine, a procedat si cu alte persoane din Onesti, pe care le-a momit cu brelocuri, pixuri, sepci sau tricouri, toate inscriptionate cu textul “Canada”, cu haine vechi, cu mese la restaurante sau chiar cu bani, totul cu scopul de a-i face rau fostului amant, prin orice mijloace. Printre persoanele racolate in acest sens s-a numarat si sora ei, pe care timp de 33 de ani nu a ajutat-o cu nimic. Imi spunea mie Doina Moscu Oancea ca fiecare trebuie sa se descurce cum poate in viata si ca nu intelege de ce trebuie sa-si ajutea ea sora sau mama. 



Cititi intregul material AICI




About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO