» » » Radu Mazăre îl ameninţă pe Victor Ponta


Primarul Constanţei spune că se aşteaptă de la premierul Victor Ponta să se ţină de cuvânt în privinţa preluării controlului portului Constanţa de către Consiliul Local.
"N-am nimic cu Ponta. Relaţia dintre noi este, deocamdată, bună, să vedem cum se finalizează problema Portului, a spus Mazăre. "Dacă lucrurile nu vor sta aşa, o să am şi eu o atitudine în consecinţă, una categorică. Sunt un om de onoare, când spun ceva, fac, mă ţin de cuvânt. Aştept acelaşi lucru de la premier", a declarat Radu Mazăre, citat de Replica de Constanţa.
Ponta îl pune la zid pe ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu: "Eu n-am vorbit cu nici un Fenechiu, nu mă interesează Fenechiu. Eu am discutat cu Ponta despre Port. Fenechiu, Menechiu, ce zice el... oricum, nu ştie despre Port, că e moldovean şi la Moldova nu sunt porturi".

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO