» » » » Transferul surpriza din Guvern: Vezi cine a fost cooptat in echipa lui Victor Ponta


Premierul Victor Ponta a anuntat care este numele surpriza al celui care va fi cooptat in echipa guvernamentala. Este vorba despre Cristian Botan, tanarul doctorand care a conceput un site de recrutare in administratie.
“Cristian Botan nu doar ca a pus degetul pe una din ranile sistemului, dar a pus la punct si o solutie menita sa contribuie la vindecarea sa: o platforma online care aduce transparenta in acest domeniu! Am anuntat pe blog, ieri, aceasta numire, fara sa am cea mai mica intentie de a politiza in vreun fel demersul. Am vazut prin presa ca deja s-a format si o bursa a zvonurilor, dar si interventii politice destul de inoportune. Personal, intentionam ca acest anunt sa fie indreptat pentru lumea online, cea din care a venit Cristian si careia i se adreseaza! Catre tinerii care, la fel ca si Cristian, vor sa produca o schimbare in realitatile sistemului romanesc”, sustine Ponta.
Dupa ce a avut loc prezentarea oficiala, Criatian Botan a avut si o prima conferinta de presa la Guvern. “Primul punct pe care l-am discutat cu primul-ministru a fost despre institutionalizarea site-ului pe care l-am lansat deja, in sensul ca institutiile sa fie obligate intr-un viitor, speram noi, foarte apropiat sa publice din proprie initiativa posturile pe care le au disponibile pe platforma respectiva”, a spus Botan.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO