» » » Crin Antonescu: Traian Băsescu nu scapă de mine decât dacă mă omoară, trebuie să dea socoteală

Dezbaterea electorala organizata inainte de alegerile prezidentiale, la Palatul Parlamentului din Bucuresti
Preşedintele interimar, Crin Antonescu, a declarat, marţi seară, că preşedintele suspendat, Traian Băsescu, şi oamenii acestuia nu vor scăpa de el decât dacă îl “omoară”, indiferent câte ameninţări, insulte sau calomnii îi vor fi adresate. Antonescu a declarat, la Antena 3, că în lupta politică împotriva lui Traian Băsescu va merge până la capăt şi nu se va opri din acest demers indiferent câte ameninţări îi vor fi adresate.
“Traian Băsescu şi aceşti oameni de mine nu scapă, decât dacă mă omoară, ceea ce nu e cazul, sper. De mine nu scapă până când nu dau socoteală politic, că eu nu mă ocup cu altceva, în faţa cetăţenilor României, pe care i-au minţit şi-i mint, pe care i-au furat şi-i mai fură încă pe unde mai sunt şi pe care mai noi îi sfidează, îi intimidează în fiecare seară domnul Traian Băsescu (…) Asta până nu se termină, eu nu mă opresc, oricâte ameninţări, oricâte insulte, oricâte calomnii”, a susţinut Antonescu.
Preşedintele interimar a spus că a primit ameninţări, “dar private au fost, private rămân”

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO