» » » » Un ziarist acuza ca a fost batut de politistii onesteni (VIDEO)



Jurnalistul Florinel Plantos din municipiul Onesti, corespondent al cotidianului “Ziarul de Bacau”, sustine ca a fost batut crunt de politistii din localitate – barbatul petrecea impreuna cu citiva prieteni, un amic de-al sau a refuzat sa se legitimeze si a devenit recalcitrant, politistii fiind nevoiti sa-l incatuseze – ziaristul spune ca a fost agresat in urma unui schimb de replici

Jurnalistul Florinel Plantos sustine ca a fost batut fara motiv de politistii onesteni linga Hotelul Trotus din localitate. Ziaristul isi serba ziua de nastere si tocmai se indrepta spre terasa unui local pentru a-si cinsti prietenii. Pe o alee care duce linga terasa de la Hotel Trotus, barbatul s-a trezit in fata cu mai multi politisti. “Am crezut ca se batuse cineva pe acolo, dar un agent mi-a zis ca nu am voie sa trec mai departe. Nu se potrivea cu ceea ce stiam eu despre libera circulatie prin oras si i-am zis ca o sa trec. L-am ocolit pe politist prin iarba si am trecut. In urma mea, politistii l-au luat pe un prieten de-al meu si l-au tratat ca pe un criminal in serie. L-au prins de miini, unul dintr-o parte, altul din celalalta parte, fara sa se legitimeze, fara sa-i spuna ce lege a incalcat, fara sa spuna cu ce se face vinovat”, povesteste victima. El s-a intors spre agresori si a facut citeva fotografii, moment in care a fost agresat de politisti. “Eu i-am zis ca sint jurnalist si l-am intrebat de ce il agreseaza pe prietenul meu. I-am zis politistului ca sintem pasnici si ca n-am facut nimic rau. Agentul mi-a aruncat in fata ca sint un betiv ordinar, la care eu i-am spus ceva de genul ca poate altii sint ordinari, nu eu. Atunci el m-a lovit in obrazul sting. Politistul mi-a raspuns ca nu am voie sa umblu pe strada cu un bidon de vin in mana, eu i-am replicat ca nici o lege nu-mi interzice sa transport un bidon de vin, din blocul meu pina unde doream sa ajung. M-a pocnit din nou, tot in obrazul sting si tot fara sa vad cu ce a dat. Posibil sa fi fost un obiect contondent. I-am zis iar ca nu are nici un drept sa ma loveasca si ca o sa fac plingere, dar el a zis ca pot sa ma pling unde vreau eu, ca el are ordin”, a spus Plantos. Incidentul de la Onesti a ajuns in atentia Inspectoratului de Politie Judetean (IPJ) Bacau care face cercetari pentru a stabili cu exactitate cum s-au petrecut lucrurile. “Cazul a ajuns in atentia sefului IPJ Bacau, iar acesta a dispus efectuarea unor verificari interne. Pina in prezent, reclamantul nu a depus nicio plingere. Daca doreste sa o faca, se poate adresa Parchetului de pe linga Judecatoria Onesti sau poate inainta plingerea catre Politia Onesti, urmind a fi directionata catre organele competente”, a spus inspectorul Narcisa Butnaru, purtator de cuvint la Inspectoratul de Politie Judetean Bacau.
http://www.ziaruldebacau.ro/ziarul/2012/06/01/un-ziarist-acuza-ca-a-fost-batut-de-politistii-onesteni.html



SURSA http://www.youtube.com/watch?v=ChuQsxr_oDs
DETALII AICI

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO