» » » Asasinarea lui Valeriu Damian a băgat frica în oamenii de afaceri din Bacău

Casa omului de afaceri Valeriu Damian

Deşi au trecut mai bine de trei luni de la uciderea omului de afaceri Valeriu Damian, anchetatorii nu au reuşit încă să-i prindă pe făptaşi. Totuși, în momentul de față, procurorii au trei suspecți.
Fratele lui, Nicușor Damian, a vrut să angajeze detectivi, dar crede că asta ar fi dăunat anchetei. Acum se teme pentru propria viață și vrea să-și ia un pistol, pe care să-l țină în casă.
Trei  suspecți, crima are încă autori necunoscuți
Mai mult, familia lui a oferit 10 000 de euro pentru orice informaţie, care ar conduce la identificarea criminalilor. „Nu a sunat nimeni să ofere vreo informaţie pentru recompensă. În momentul de faţă avem trei suspecţi, identificaţi prin mijloacele prorprii de anchetă. Nu vă pot oferi mai multe date, dar cred că acest caz  nu se va închide cu autor necunoscut", a spus Felix Bănilă, prim-procurorul Parchetului Tribunalului Bacău.
Valeriu Damian, de 65 de ani, a fost găsit în noaptea de 10 spre 11 august în vila sa, din cartierul rezidenţial din satul Luncani. Medicii legişti dar şi procurorii au confirmat faptul că Damian era legat cu o sfoară de picioare şi prezenta semne de violenţă. „A fost o moarte violentă. S-a pătruns în locuinţă prin escaladarea gardului. Suntem siguri de acest lucru. Am găsit urme de noroi, deoarece a plouat miercuri noapte", a spus în dimineaţa zilei de 11 august prim-procurorul Bănilă.
"Vreau să-mi iau pistol, oamenilor de afaceri din Bacău le este teamă că asasinatele ar putea continua"
„După ce a fost omorât fratele meu, multor oameni de afaceri din Bacău li s-a făcut frică că va da cineva peste ei. E sărăcia asta, care-i poate împinge pe mulți la gesturi violente. Eu vreau să-mi iau un pistol, am vorbit la Arme și Muniții, dar întâi trebuie să fac reabilitarea pentru vechea condamnare", a spus Nicușor Damian. Oamenii de afaceri Damian au fost condamnați pentru mită în dosarul Rafo. Valeriu Damian, cel care deținea rețeaua de benzinării Helios, își ținea banii în bancă și mai avea de recuperat sume importante de la alți oameni de afaceri.
„Fratele meu lucra legal, plătea accize și toate taxele către stat. Nu l-a omorât Mafia, că nu a făcut afaceri cu ei. Au fost criminali care au crezut că ține banii în casă. Eu locuiesc tot în Slatina, Luncani", a mai spus Nicușor Damian. Potrivit unor surse, Valeriu Damian ar fi fost amenințat, dar fratele lui refuză să facă orice declarație. „Îmi povestea tot, ce greutăți avea, orice. Nu pot să vorbesc nimic de amenințări, nu am voie. Când vor fi prinși, vom avea ce spune", a mai spus Nicușor.
Benzinăriile sunt administrate de soție
Afacerea cu benzină a familiei Damian nu a avut de suferit de pe urma crimei. Bunurile care au aparținut lui Valeriu Damian sunt administrate acum de soția lui.
„Firma își urmează cursul firesc. Cumnata se pricepe la afaceri și este ajutată de fiice și ginere", a mai spus Nicușor.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO