Ingerul mortii a trecut pe deasupra taberei MISA de la Herculane fara sa-i pese de puterile lui Gregorian Bivolaru. In simbata Pastelui, a decedat, fulgerator, Cristina Iuliana Costas, membru fondator si purtator de cuvint al MISA. Apoi, putin dupa inceperea simpozionului de pe valea Cernei, o alta tragedie s-a abatut asupra organizatiei.
(Foto deschidere: imagini cu locul acidentului in care si-a pierdut viata Dumitru Remus Lomos)
Trei oameni de incredere ai gurului de Tartasesti au fost implicati intr-un grav accident rutier, despre care s-a consemnat in presa germana
CLICK AICI.
Mai mult decit atit, Dumitru Remus Lomos, "paravanul" lui Gregorian Bivolaru in cazul abuzului sexual asupra minorei Madalina Dumitru, a decedat la scurta vreme dupa accident
CLICK AICI.
In absenta unui necrolog pe site-ul oficial, Mihai Rapcea, fost avocat si cursant al MISA, afirma cu tristete, pe blogul sau, ca, la MISA, moartea "este trecuta sub tacere ca un eveniment jenant, iar daca prezenta ei nu mai poate fi ignorata, ea este interpretata, cosmetizata, mereu in favoarea imaginii Scolii. Caci aspirantii din MISA nu trebuie treziti din visul lor himeric de cucerire a tineretii vesnice si nemuririi spirituale de astfel de evenimente brutale ce demonstreaza ca si yoghinii (pretins avansati!), pot muri la fel de banal ca orice alt muritor de rind, nepracticant de yoga. De cancer; de infarct; de atacuri cerebrale; de accidente."
Astfel, trecerea in nefiinta a Cristinei Costas a fost doar amintita succint in cadru oficial intr-un drept la replica redactat strict in scopul restabilirii imaginii MISA.
Remus Dumitru Lomos ar fi disparut in tacere ca multi altii inaintea lui, de parca nici n-ar fi existat, daca "insinuari abjecte", "minciuni otravite", "zvonuri cretine" ori "calomnii halucinante" la adresa "mentorului spiritual" n-ar fi inceput sa circule, "soptite la ureche pe la colturi" de adepti.
Asa ca, conform unor surse apropiate MISA, Costica Cojocaru, poreclit CA CO de către membri sectei, instructor dar şi purtator de cuvint al MISA, i-a scris gurului, jenat, un scurt mesaj:
"Imi cer scuze pentru indrazneala, dar poate ca ar trebui data o explicatie referitoare la accidentul din Germania, pentru ca se pune mult accentul ca tu i-ai selectat si trimis la acea conferinta si implicit le-ai dat integrarea, ca masina respectiva era cadou de la tine, ca Remus nu vroia sa mearga, dar daca l-ai selectat, s-a dus, etc. Este posibil ca acest lucru sa determine in unele persoane, sa aiba indoieli legate de tine, de autenticitatea ta, ca nu ai putut sa prevezi acest accident etc."
Pe parcursul unei conferinte interminabile
CLICK AICI, audiata „
cu sfintenie” la sfirsitul taberei de la Herculane, "
Scumpi", adica Bivolaru, a aratat, inca o data, nu doar faptul ca este certat cu limba romana. De la inaltimea pluralului seniorial, a tunat si fulgerat impotriva "
serpilor veninosi", care indraznesc
sa il considere vinovat si ii contesta inzestrarile paranormale.
Greu de crezut ca limbajul de Ferentari impanat cu "proverbe folclorice" si citate deformate ar putea restabili onoarea cirmaciului demult expirata in ochii "fiintelor ticaloase" pline de "indoieli demoniace". Numarul contestatarilor din secta pare sa fi crescut considerabil, de vreme ce gurul a fost invitat sa se justifice.
"Nu este cazul sa uitam in mod cretin", spunea Bivolaru, "accidentul tragic pentru care simtim totusi compasiune" a fost cauzat de "criminala imprudenta" si "nauceala imensa de care a dat dovada" Remus Lomos. Pe scurt: "Adevarul este undeva la mijloc si nu noi suntem vinovati pentru ceea ce s-a petrecut".
In fond si la urma urmei, legea karmei este de vina, argumenteaza el, lamentabil, in final.
Sigur, pentru cei neinitiati in talmes-balmesul multi-lacunar propovaduit la MISA, insasi necesitatea unei astfel de justificari este de neinteles.
Atunci cind esti indoctrinat, vreme de 25 de ani, de faptul ca te bucuri de protectia divina a unui maestru eliberat, clarvazator si atotstiutor, revolta este indreptatita.
De ce marele „guru” si-a dat acceptul in cazul unei deplasari soldate cu un final tragic? De ce "providenta divina" nu s-a manifestat prin el pentru a-i preveni pe adepti? De ce nu si-a folosit "energia subtila tripla", cu care sustine de altfel tot felul de banale exemplificari, intru protectia si salvarea adoratorilor sai? Acestea ar fi doar citeva intrebari ale aspirantilor la integrarea in absolut, la care gurul cu nume de manelist (Magnus Aurolsson – Barosanul de aur) n-a raspuns.
Nu e de mirare ca fostii sai adepti care scriu pe forumul
www.exmisa.org considera discursul sau tragicomic doar "o gramada de banalitati sforaitoare, multe prostii, cinism primitiv, frica si obsesii."
Cert e ca moartea unui om este practic invizibila pe linga "suferinta" provocata gurului, la a carui reputatie s-ar fi si atentat. Atit in cadrul sectei, cit si in afara ei.
Un fost cursant MISA
a
RăspundețiȘtergere