» » » » BACAU: Mama copilului legat de pătuţ e de acord cu hamul



Mama copilului fotografiat în timp ce era legat cu hamul de pătuţ în secţia de pediatrie pare a fi de acord cu măsura luată de cadrele medicale. Cel puţin asta reiese dintr-o filmare pusă la dispoziţia mass-media de către reprezentanţii Spitalului Judeţean. 

Mama băiatului de un an şi şase luni, fotografiat şi filmat în timp ce era legat de un pătuţ cu un ham, spune că nu are nicio problemă cu acest lucru. Femeia este internată la TBC, aşa că nu a putut fi alături de băiatul său. „Doamnă nu ştiu ce să spuna cum, dar nu mă deranjează. Eu el-am spus la doamnele doctor că şi acasă copilul este năbădoios. Mie îmi e dor de el că nu l-am văzut de două săptămâni”, spune Liliana Lecuşanu, mama băieţelului. Mama băiatului spoune că preferă ca el să fie legat de pătuţ cu hamul pentru că e năzbâtios şi ar putea să-şi facă rău. „Ferească Dumnezeu să fi căzut din pătuţ. Dacă ar fi căzut, nu tot ele arfi fost răspunzătoare? Mai bine aşa pentru că eu le-am spus că şiacasă a mai căzut din pat”, a mai spus mama.

Rezentanţii spitalului Judeţean Bacău spun că şi ei au deschis o anchetă internă, însă nu au, deocamdată, niciun rezultat. „Şi medicul şef de secţie şi asistentul şef au primitun chestionar pe care trebuie să-l completeze în termen de 24 de ore. Ancheta de la spital este încă în desfăşurare”, a declarat doctorul Aurelia Ţaga, directorul medical al Spitalului Judeţean de Urgenţă Bacău.

Cristina Maria Cucu 

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO