» » » S-a întors roata. Vestea primită de clienţii cărora RCS&RDS le-a scos canalele preferate din grila de programe


Compania Digi TV (RCS & RDS) a fost amendată cu 117.000 de euro de către Autoritatea Naţională de Media şi Comunicaţii (NMHH) din Ungaria, după ce în noiembrie 2012 a scos ilegal din grila de programe posturile Discovery, scrie Broadbandtvnews.com.
NMHH a considerat că abonaţii trebuiau înştiinţaţi cu cel puţin o lună înainte că posturile Discovery urmează să fie scoase din grilă, pentru ca aceştia să aibă timp să schime operatorul, dacă mai voiau să recepţioneze aceste canale.
De altfel, sursa notează că foarte mulţi abonaţi maghiari ai Digi TV s-au plâns de scoaterea posturilor Discovery din grilă.
În România, compania nu a fost amendată după ce, în noiembrie 2012, a făcut acelaşi lucru. RCS & RDS a luat decizia fără a avea avizul CNA şi fără a-şi anunţa în prealabil clienţii, ceea ce este ilegal. Furnizorul de servicii TV a fost însă amendat pentru scoaterea din grilă, într-o manieră similară, a unui canal local din Arad. 
RCS & RDS, cea mai reclamată companie la ANPC
Potrivit datelor furnizate pentru gândul de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în anul 2012, instituţia a înregistrat un număr total de 5.126 reclamaţii pentru toţi cei trei mari distribuitori de servicii TV. Dintre acestea, 2.791 au fost întemeiate, iar 54,44% au fost rezolvate în favoarea consumatorilor (procentul este raportat la numărul reclamaţiilor întemeiate; diferenţa - reclamaţiile au fost redirecţionate către alte instituţii sau nu erau de competenţa ANPC).
Cele mai multe plângeri, pe piaţa de furnizori de servicii TV, au avut ca obiect compania RCS&RDS (2.937 de cazuri). Aici precizăm că este normal ca furnizorul să înregistreze mai multe plângeri, fiind lider de piaţă. Romtelecom ocupă poziţia a doua, cu 1.803 de plângeri, iar UPC a înregistrat 386 de plângeri.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO