» » » UN BĂCĂUAN VREA SĂ DEA ÎN JUDECATĂ RCS&RDS


Omul este nemulțumit că i-a fost facturată luna august, deși serviciile i-au fost tăiate din luna iulie. Furnizorul de telefonie, internet și tv spune că poate oferi informații numai clientului.


Un client RCS & RDS se plînge de modalitatea în care compania de cablu i-a întrerupt semnalul și de faptul ca a primit o factură pentru o lună în care nu a fost conectat la serviciile societății.
“Sînt foarte revoltat de întîmplările neplăcute pe care mi le-a pricinuit societatea RCS & RDS. Fără să fiu anunțat sau să primesc vreo înștiințare sau factură, m-am trezit deconectat. Am venit într-o zi de la serviciu și cablul era secționat de lîngă ușă. La început am crezut că vreun vecin l-a tăiat din răutate, apoi am sunat la RDS și mi-au spus că ei l-au tăiat. Asta s-a întîmplat pe 26 iulie. Ulterior mi-a venit o factură pe trei luni cumulată, pe iunie, iulie și august, în cuantum de 135 de lei. Nu înțeleg cum de mi-au facturat luna august, cînd ei mi-au tăiat semnalul în iulie. Ar trebui să plătesc o lună și încă patru zile din iulie în care nu am beneficiat de serviciile lor. Cînd am vorbit cu ei nu mi-au dat un răspuns concret. Acum cîteva zile am primit și o notificare că mă dau în judecată dacă nu le plătesc factura restantă”, susține abonatul Costică Paraschiv, de pe strada Depoului.
Am încercat să aflăm un punct de vedere de la furnizorul acestor servicii. Însă cei de la RCS&RDS ne-au plimbat de la Ana la Caiafa. După mai multe încercări și trimiteri de la un departament la altul, am reușit să obținem punctul de vedere al unui operator. Fără niciun folos însă pentru reclamantul nostru.
“Procedurile de reziliere diferă la fiecare serviciu în parte. Pentru telefonie sînt anumite condiții și termene, pentru internet sau cablu TV altele. Informațiile referitoare la contractul clientului sînt confidențiale și nu putem să le furnizăm detalii despre acesta decît titularului de contract. Dacă acesta ne va contacta, îi vom oferi toate detaliile necesare și vom încerca remedierea problemei”, a declarat Andreea Zaharia, operator RCS & RDS.
Costică Paraschiv este hotărît să dea firma în judecată pentru practicile sale și spune că în ruptul capului nu va plăti ceva de care nu a beneficiat.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO