» » Ludovic Orban: Nu cumva pentru a guverna 6 luni am riscat guvernarea pe următorii 4 ani?



Liberalul Ludovic Orban se declară nemulţumit, într-o postare pe pagina de Facebook, de faptul că în componenţa listelor USL vor exista circa 50 de "traseişti". Orban nu este încântat nici de prezenţa celor 20 de membri ai Partidului Conservator pe listele electorale.
"Din păcate mi-am răcit gura de pomană. Pe listele USL vor fi aproximativ 50 de traseişti ( plus vreo 20 de PC-şti ). Sunt tare curios ce vor face aceştia dacă Băsescu va refuza să-l desemneze premier pe candidatul propus de USL şi va propune un alt candidat", comentează Orban pe Facebook.
"Nu cumva pentru a guverna 6 luni am riscat guvernarea pe următorii 4 ani? Să dea Dumnezeu să nu am dreptate", scrie Orban, pe reţeaua de socializare. ADEVARUL

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO