» » Fratele lui Damaschin: ”Mă gândesc să nu-l îngrop pe Dinu, ci să-l duc cu sicriul în arest sau la Curtea de Apel. Așa a zis instanța, nu?!”

Nicu Damaschin

Nicu Damaschin (57 de ani), fratele interlopului care a murit în fața magistraților de la Curtea de Apel Bacău, se află, de trei zile, într-o mare dilemă vizavi de legalitatea înhumării lui Dinu Damaschin.
Omul nu știe dacă trebuie să-și îngroape sau nu fratele mai mic. Cu toate că preoții au decis ca miercuri, ora 12.00 va avea loc slujba de înmormântare a lui Dinu Damaschin, fratele său se teme că încalcă legea. "Eu pe semnătura mea l-am luat de la morgă și tot eu l-am adus la capelă. Stau și mă gândesc, dacă nu am încălcat cumva legea, pentru că, oficial, Dinu este acum arestat! Doar decizia de a rămâne încă 29 de zile în arest a fost luată cu fratele meu mort. Adică eu am făcut bine că l-am luat?", se întreabă Nicu Damaschin. Ba mai mult, omul ia în calcul și varianta ca să ia sicriul cu tot cu mort și să-l ducă fie la Curtea de Apel, fie în arestul poliției. "Eu am încercat să mă consult cu niște avocați sau cu șefii Curții de Apel și să-i întreb ce să fac cu Dinu. Să-l las 29 de zile în arest și să-și facă pedeapsa, sau să-l îngrop? Nu mi-e clar care e statutul lui acum? E inculpat? Care e stadiul dosarului său? Eu n-am mai întâlnit ca un om să primească o sentință după ce moare! Ce se face legal în această situație?", se tot întreabă Nicu Damaschin. 
Trupul neînsuflețit al lui Dinu Damaschin a fost depus în capela Cimitirului Central. El a decedat vineri în timp ce aștepta decizia instanței Curții de Apel Bacău. În timp ce medicii îi făceau manevre de resuscitare în sala 6, unde el căzuse, în sala 4, magistrații i-au prelungit mandatul de arestare cu alte 29 de zile. Acuzațiile au fost de proxenetism și trafic de minore.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO