» » Seful DNA Bacau se afla la citiva metri de gloantele ucigase din Piatra Neamt


 Seful DNA Bacau se afla la citiva metri de gloantele ucigase din Piatra Neamt
Procurorul sef Manuel Humulescu, seful DNA Bacau, bea o cafea alaturi de alti doi magistrati in restaurantul in care un interlop din Piatra Neamt a fost impuscat de Cristian Chilat
In cafeneaua din Piatra Neamt, unde duminica un interlop localnic a fost impuscat de Cristian Chilat, zis Falau, se pare la comanda altui clan rival, se aflau si citiva magistrati, veniti aici sa bea o cafea. Gloantele au trecut la citiva metri chiar de seful Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) Bacau, procurorul sef Manuel Humulescu.
Acesta era in barul neamtean alaturi de Gheorghe Hurjui, fost prim-procuror al Parchetului Judetean Neamt, in prezent avocat, si o alta persoana. In cafenea, la ora atacului erau aproape 30 de persoane. Martorii la incident au povestit presei locale ca au trecut prin clipe de cosmar in momentul in care criminalul a inceput sa traga in fratii Bogdan si Gheorghita Mararu.
Printre cei speriati a fost si seful DNA Bacau. Am incercat sa il contactam telefonic pentru a ne spune cite ceva din acele momente, dar acesta nu a raspuns.
A dat insa o declaratie catre un cotidian central. Procurorul Humulescu spune ca nu are nici o treaba cu atacatorul sau ceilalti si ca era in cafenea sa bea o cafea cu fosti colegi.
“Nu-i cunosc pe indivizii care au fost implicati, ii stiu doar din vedere. Nu am nici o treaba cu ei. Intrasem de trei minute acolo si eram cu doua persoane la o masa, tocmai comandasem, cind acea persoana a inceput sa traga”, a sustinut seful procurorul sef al DNA Bacau. Mai multe detalii a oferit insa despre incident avocatul Gheroghe Hurjui.
“Venisem de trei minute si m-am asezat la masa unde erau domnii Humulescu si Florin Marcu. Am auzit o pocnitura si initial am crezut ca s-a spart un bec. Am intors capul si am vazut un individ cu o fata scofilcita, transfigurata, care tinea o arma indreptata inspre masa de linga bar.
De frica, ne-am bagat atunci cu capul sub masa. Totul s-a intimplat intr-o fractiune de secunda. Copiii plingeau, femeile tipau si toti voiau sa iasa prin usa din spate, pe unde am iesit si noi. Am crezut ca e un nebun care vrea sa ne lichideze pe toti”, a povestit fostul prim-procuror al judetului Neamt.
In urma incidentului, Gheorghita Mararu a decedat, fratele lui a fost ranit in abdomen, iar Falau a fost prins in 24 de ore de politie, in casa bunicilor lui, in timp ce se uita la televizor.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO