» » » » Președintele Consiliului de Administrație de la Spitalul Onești a demisionat


Consilierul local Ștefan Martin a anunțat că demisionează din funcția de președinte al Consiliului de Administrație (CA) al Spitalului Municipal Onești, în cadrul ședinței de Consiliu Local din data de 29 aprilie.

Acesta a surprins pe toți cei prezenți cu declarația sa. „Eu am vrut să fac parte din CA cu dragă inimă, să pot pune umărul la rezolvarea unor probleme care știam că există în spital – a declarat Martin. M-am izbit de faptul că fostul manager al Spitalului Municipal Onești a privit sceptic numirea mea in Consiliul de Administrație. Îmi dau demisia pentru că îmi dau seama că oricât de mult aș vrea să fac ceva acolo, nu mă bagă nimeni în seama și atunci am zis să las pe altul care să nu fie băgat în seamă. Viceprimarul Oneștiului a fost nedumerit că nu am participat la ședința privind organigrama spitalului. Oameni buni, nu m-a întrebat nimeni de asta! Ce să fac? Să mă duc să stau pe capul oamenilor? Nu mi s-a părut normal ca managerul spitalului să nu întrebe CA dacă este de acord cu organigrama”. Mai mult decât atât, consilierul local a precizat că: „am fost acuzat că ascund documente. Nu am văzut niciun document. Singurele avize pe care le dă CA sunt asupra unor concursuri pe care le organizează spitalul sau avize financiar-contabile. Acest Consiliu de Administrație este pur consultativ. Atât!“. „Este datoria dumneavoastră să ne informați ce nu este în regulă acolo, – a spus viceprimarul Nicolae Gnatiuc – dacă aveți cunoștință despre lucruri care nu sunt în ordine, noi nu avem de unde să le știm“.




About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO