» » » Publicul de teatru oneștean, surprins plăcut de “Niște fete”

Public cald, inteligent și doritor, atmosferă plăcută și condiții optime pentru acest timp de spectacol au găsit actorii piesei de teatru „Niște fete“ la Cinema Capitol din Onești. La finalul reprezentației, actorii au ținut să mulțumească publicului prezent: „Am avut emoții mai ales când am aflat că e sala plină, dar publicul extraordinar m-a surprins în mod plăcut. A fost atent și a reacționat atunci când era cazul“ – a afirmat actrița Cristina Florea.

Catrinel Dumitrescu a menționat că simte publicul din provincie mult mai dornic de teatru, iar Diana Cavallioti a mărturisit: „M-a bucurat foarte tare liniștea din sală, simțeam vibrația, cred că le-a plăcut personajul meu“. Actorul Vlad Zamfirescu a catalogat, la rândul său, publicul oneștean ca fiind „deștept, mi s-a părut că reacționează la nuanțe, atent la detalii și asta mi-a plăcut foarte tare“.

Cei aproape 300 de oneșteni prezenți în sală s-au bucurat de spectacol. „Am venit în primul rând pentru distribuție, pentru piesă. Mi-au plăcut toți, au fost de mare clasă. Am însă o slăbiciune pentru Catrinel Dumitrescu și pentru Vlad Zamfirescu. Ar fi excepțional să avem măcar un spectacol pe lună, eu frecventam Casa de Cultură și este o inițiativă lăudabilă“ – a ținut să transmită o persoană din public. Admistrația oneșteană a înțeles dorința publicului de a avea parte de astfel de evenimente, iar primarul ne-a dezvăluit că deja este stabilit programul pentru perioada următoare.

Adina PELIN




About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO