» » » » » VREMURI ESTIVALE: SCANDALUL MOSCU – CHITCAN SI IN VIZORUL MILITARILOR!


Foto: PRESA ONESTILOR

Se pare ca materialul CONTINUA SCANDALUL INTRE FOSTA GIMNASTA MOSCU SI ARTISTUL PLASTIC LICA CHITCAN  a devenit cel mai accesat pe ONEST PRESS.
Interesant este faptul ca pe Live Traffic feed-ul ONEST PRESS figureaza (pe data de 19 iunie) la capitolul Tari: Apo, Armed Forces – cu steagul SUA!



Sincer, pana acum habar nu aveam ce este acest APO! O simpla cautare pe NET m-a lamurit: Military mail, as opposed to civilian mail, refers to the postal services provided by various armed forces that allow serving members to send and receive mail.
Mai pe romaneste, este vorba de un serviciu de E-mail militar, deosebit de E-mail-ul civil, si care se referă la serviciile postale oferite de diverse forte armate… Sa fi intrat ONEST PRESS-ul in vizorul militarilor straini care folosesc Apo, Armed Forces, pe motiv de DOINA MOSCU?
Sa inteleg ca si undeva pe-acolo ea are influenta si ca se foloseste de ea, la intimidare?
Ce sa spun, bravo ei! Ca tot e democratie….
Chestia e ca, totusi, nu trebuie uitata o realitate:  fumul are la baza intotdeauna un FOC!
In rest, in principal, vizitatorii sunt din Canada, Onesti, Iasi, Bucuresti… Si accesarile continua de parca ar fi explodat lumea in jurul acestei doamne!

Ciudat: inca nici un comentariu, nici o amenintare…  Asa ca in vremurile bune in care doamna Moscu ma ameninta intr-o discutie privata avuta pe facebook, referitoare la publicarea de articole despre ea si Lica CHITCAN.

Un comentariu am gasit, totusi, la articolul publicat de Florin Tanase in PRESA ONESTILOR, comentariu postat de un oarecare domn Nicolae (il reproduc si atasez un facsimil):




 Am ramas perplex, pentru ca eu cu ani in urma, am fost angajat de Nick Moscu, sa dezbat o succesiune in Bucuresti, langa gara de nord, totul s-a desfasurat normal, a iesit hotararea judecatoresca, definitiva si irevocabila, si atunci trebuia sa mi se plateasca un rest de 500 dolari, dar, dupa ce s-a vazut cu hotararea, tatal doamnei Doina, mi-a spus, ca domnul Nick, este foarte suparat pe mine, fiindca, atentie…..ca nu l-am sunat in Canada, sa-l informez despre mersul procesului, si la asa de mare suparare, cum sa-i mai pretind si restul de bani. Sunt convins ca acel teren de aproape 500mp, langa gara de nord, l-a vandut cu un pret enorm.Acum eu nu pot sa spun daca Nick Moscu, a trimis banii, si familia i-a oprit, sau ca ni i-a trimis deloc, motivat de faptul, ca oricum ne am ca sa-i mai fac.
Eu nu m-am intalnit niciodata cu el, doar am vorbit de mai multe ori la telefon. Eu o cunosc bine pe mama doamnei Doina, cum de alltfel si pa tatal ei, de peste 40 de ani, si practic, nu pot crede cele relatate, fiindca mama ei o descria in alte “culori”, si de aceia, eu personal, nu cred ca este adevarat ce se spune desprea ea.

In concluzie, din cate imi dau seama, scandalul este in pragul ajungerii la un Apogeu.
 Il voi urmari si voi incerca sa veghez ca acel FOC sa-si prezinte adevarata sursaSunt foarte multe de spus, asa ca voi reveni si cu alte amanunte.

Daniel GORUN


P.S.: curiozitatea a inceput sa curga si din alte parti: Aarau,Aargau sau Skopje, Karpos… 


About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

1 comentarii:

O.P. VIDEO