» » » BUHUSI: ŞI-A TĂIAT GÂTUL CU FLEXUL

Sfârşit cumplit pentru un tânar de 22 de ani, din Buhuşi. Iulian Volog a ales o modalitate mai puţin obişnuita de a-şi pune capăt zilelor sâmbătă dupa amiaza în apartamentul de pe strada Tineretului în care locuia împreună cu tatăl şi cu fratele său mai mare.

Rămas singur în cameră, tânărul a ieşit pe hol, a pus mâna pe un flex şi în doar câteva secunde şi-a tăiat gâtul. Cel care l-a găsit a fost chiar tatăl său, care nu va uita niciodată imaginea înfricoşătoare. “Am auzit zgomot, şi când am ieşit din dormitor l-am văzut căzut. Era sânge împroşcat peste tot şi din el ţaşnea ca dintr-o fântână. Nu-mi venea să cred ca văd. Am scos flezul din priză, dar el era deja mort”, spune Petrică Volog, tatăl băiatului. El nu-şi poate imagina ce l-a determinat pe fiul său să-şi pună capăt zilelor, mai ales că toata ziua stătuse în faţa calculatorului şi spusese doar că este puţin răcit. Singura explicaţie pe care şi-o dă tatăl este ca fiul său a suferit o depresie, în urma unei boli psihice de care suferea. La faţa locului s-a prezentat o echipă de criminalişti şi un procuror, care nu au evidenţiat alte urme de violenţă si au dat verdictul de sinucidere. Cei trei bărbaţi locuiau împreună în apartament, mama lui Iulian fiind plecată la muncă in Italia, unde a primit cumplita veste. (Carmen Stoica)



About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO