» » » » » Directorul CIA a demisionat din cauza de amanta



Directorul CIA, David Petraeus, şi-a anunţat demisia vineri, anunţă USA Today. Din câte se pare, Petraeus ar avea o relaţie extraconjugală, acesta fiind motivul demisiei. USA Today scrie că Petraeus a înaintat demisia Casei Albe, care a semnat-o. “Ieri după-amiază (n.r. joi), am mers la Casa Albă şi l-am rugat pe preşedinte să îmi dea voie, din motive personale, să îmi dau demisia. După ce am fost căsătorit timp de 37 de ani, am judecat prostesc şi m-am angajat într-o relaţie extraconjugală. Un asemenea comportament este inacceptabil, atât ca soţ, cât şi ca lider al unei organizaţii ca CIA”, a arătat Petraeus într-o scrisoare. David Petraeus se afla la şefia CIA din septembrie 2011, înainte el fiind comandantul forţelor SUA în Afganistan. Demisia lui Petraeus, bruscă şi neaşteptată, pare să pună capăt carierei publice a unui om care a jucat un rol cheie în războiul din Irak.
Sursa: Gandul.info

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO