» » » » » ALEGERI: BACAU COLEGIUL 4 SENAT


Colegiul 4 Senat cuprinde 165.926 de alegători din unitățile administrativ-teritoriale Măgura (primar PNL), Luizi Călugara (PNL), Nicolae Bălcescu (PSD), Sarata (PDL), Mărgineni (PSD), Tamași (PSD), Buhoci (PNL), Traian (PNL), Negri (PSD), Dămienești (PC), Filipești (PC), Racova (PSD), Buhuși (PSD), Plopana (PDL), Izvoru Berheciului (PNL), Colonești (PSD), Filipeni (PDL), Oncești (PNL), Parincea (PNL), Horgești (PDL), Gioseni (PNL), Stănișești (PNL), Vultureni (PDL), Ungureni (PSD), Răchitoasa (PNL), Motoșeni (PSD), Glăvănești (PNL), Podu Turcului (PSD), Dealu Morii (PSD), Lipova (PNL), Roșiori (PNL), Odobești (PDL), Secuieni (PNL), Ghimeș Făget (PDL), Palanca (PSD), Brusturoasa (PDL), Agăș (PDL), Asău (PSD), Zemeș (PSD), Solonț (PDL), Balcani (PSD), Pârjol (PNL), Ardeoani (PDL), Scorțeni (PNL), Strugari (PSD), Berești Tazlău (PSD) și Sănduleni (PNL).
Candidații din acest colegiu sunt: Sorin Umbrărescu (ARD), Damian Drăghici (USL), Marcel Bujor (PP-DD), Vasile Isvoran (PER), Tibor Kristaly (UDMR) și Petru Cojan (PRM).

PP-DD-istul Marcel Bujor este dezgustat de actuala clasă politică
Candidatul PP-DD are 58 de ani și este managerul general al unei firme oneștene care deține și un cunoscut hotel din oraș. Despre el spune că nu a mai făcut politică până acum și că s-a înscris în PP-DD dezamăgit de evoluția clasei politice actuale. “Cred că cel mai puternic contracandidat, ca forță politică, este Damian Drăghici, dar îl voi combate cu ceea ce vreau eu să fac și cu dorința oamenilor care vor o schimbare, sătui de clasa politică ce i-a guvernat de la Revoluție încoace. Acesta este și motivul pentru care fac politică: clasa politică m-a dezgustat în ultimii 20 de ani. Voi merge cu platforma PP-DD, dar am și proiecte personale”, a declarat Marcel Bujor. În prezent el este și consilier local la Onești.

Damian Drăghici își pune obrazul la bătaie dacă nu va mai veni în colegiu
Colegiul 4 Senat: O luptă politică poate fi tranșată cu naiul
Damian Drăghici are 42 de ani și este artist, un virtuoz al naiului și nu numai. Este consilier de stat al prim-ministrului pe probleme de romi. “Nu îmi cunosc contracandidații, dar le urez mult succes. Mama avea o vorbă: . Am luat contact cu zona unde candidez, am vorbit cu oamenii, cu primarii, candidații USL de pe colegiile de deputați care compun colegiul senatorial. Le cunsoc problemele și rolul meu ca parlamentar va fi legat de partea legislativă, prin care voi încerca să rezolv probleme ca locurile de muncă, educația și infrastructura. Nu fac promisiuni, ci încerc să fac astfel încât oamenii să aibă acces la aceleași utilități pe care vreau eu. Dacă voi ieși senator, voi fi prezent cel puțin o dată pe lună în colegiu, iar dacă nu o fac vă rog să mă sunați și să îmi bateți obtrazul”, a declarat Damian Drăghici. Din CV-ul acestuia nu lipsesc un titluri de ambasador pentru Anul european al voluntariatului în 2011, Dialogului intercultural – 2008, al Egalității de șanse – 2007, președinte fondator al Fundației Bright Light, acestora adăugându-se numeroase premii artistice. Drăghici candidează pe colegiul în care senator a fost Elena Mitrea, câștigătoare detașat în 2008.
Sorin Umbrărescu se bazează pe cunoașterea legii
Colegiul 4 Senat: O luptă politică poate fi tranșată cu naiul
Sorin Umbrărescu este candidatul Forței Civice din partea ARD. Inițial, trebuia să fie pe Colegiul 3 Deputați, dar l-a pierdut în favoarea lui Gabriel Berca. Are 39 de ani și este notar. Deține și o fermă pe 300 de hectare. “Nu îmi subestimez niciun contracandidat. Atuurile mele sunt că lucrez de 16 ani cu legea și am o fermă. Cred că sunt mult mai deschis pentru schimbările legislative, pentru că România are nevoie de astfel de inițiative ca implementarea cadastrului general, de o lege a moștenitorilor, să se finalizeze retrocedările. Știu ce trebuie făcut pentru ca viața oamenilor să se schimbe în bine. Eu am întocmit cinci proiecte europene, din care două au fost finanțate”, spune Sorin Umbrărescu.


Colegiul 4 Senat: O luptă politică poate fi tranșată cu naiulCandidatul PRM spune că electoratul este suveran

Petru Cojan este președintele filiale județene a Partidului România Mare. Are 52 de ani, iar de meserie este tehnician constructor. “M-am născut în Colegiul 4, am lucrat în toate zonele din acest colegiu și oamenii mă cunosc foarte bine. De aceea am ales să îi reprezint. Mesajul meu electoral este o incursiune în istorie, în ceea ce a fost înainte de ’89 și ceea ce s-a întâmplat după Revoluție, cum au evoluat lucrurile. Acest mesaj îl dau din mână în mână, iar oamenii vor trage singuri concluzia. Nu fac promisiuni deșarte, nu fac cadouri electorale. Suntem un aprtid naționalist, justițiar. Dacă America a avut curajul să aleagă pentru a doua oară un președinte de culoare, noi de ce nu am putea face o cotitură curajoasă să votăm un partid naționalist și justițiar?”, spune candidatul PRM. În privința șanselor de câștig, Petru Cojan precizează că la drum se pleacă cu șanse egale, iar electoratul va decide la final pe cine va pune ștampila de vot.
http://www.ziaruldebacau.ro/2012/11/21/colegiul-4-senat-o-lupta-politica-poate-fi-transata-cu-naiul.html



About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO