» » » Investiții de 10 miliarde de euro și 50.000 de noi locuri de muncă


Victor Ponta a declarat, joi, că România a avut mult de suferit din cauza "miopiei" relaţiilor extrene, premierul susţinând că a scos ţara din izolarea internaţională. Declaraţiile au fost făcute în cadrul unei conferinţe de presă privind "Planul naţional de investiţii strategice şi creare de locuri de muncă", conform RTV.net.
Principalele declaraţii ale lui Victor Ponta:
-Planul Naţional de Investiţii este în plină desfăşurare. Etapa întâi a constat în concolidarea macroeconomică. Am ieşit din procedura de deficit excesiv, am păstrat într-un an dificil obiectivul de a reduce deficitul sub 3% din PIB. În acelaşi timp, am aplicat măsuri de dreptate socială prin deciziile privind salariile bugetarilor şi pensiilor.
-Am ieşit din recesiunea economică şi chiar dacă a fost o creştere mică în special din cauza rezultatelor extrem de negative din Agricultură, în acest an suntem în grafic şi puţin peste ce ne-am planificat.
- În 2013 beneficiem de stabilitate politică şi economică. Am reuşit să deblocăm programele operaţionale: Mediu POSDRU, PO Regional şi PO de Transporturi.
-România a fost mioapă în ultimii ani în privinţa relaţiilor externe. Nu s-a uitat în afara graniţelor. Această miopie ne-a costat foarte mult.
-Trebuie să finalizăm reforma ANAF până în septembrie-octombrie.
-Faţă de anul trecut, în conturile Ministerului de Finanţe, din fonduri europene, au intrat 1,6 milioarde de euro şi mai sunt 0,4 trimise la Bruxelles. Deci, 2 miliarde de euro cash din fonduri europene care s-au dus în economie. E unul din marile succese din ultima perioadă şi nu reuşesc să înţeleg supărarea unora. Banii aceştia sunt cei mai ieftini, sunt fonduri nerambursabile, bani pe acre îî simţim imediat în economie.
Mai multe in ATAC

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO