» » » Crin Antonescu le răspunde liderilor PC: "S-ar putea să fie o problemă reală sau doar gimnastică de televizor"



Nemulţumirile conservatorilor vis-a-vis de protocolul ACD, nerespectat din punctul lor de vedere, i-au atras atenţia şi liderului PNL, Crin Antonescu. Cu toate acestea, el nu neagă faptul că PC ar putea să facă doar "gimnastică de televizor".
"Nu mă deranjează nici că a fost făcut acel anunţ, nici cine l-a făcut. S-ar putea să fie o problemă reală sau doar gimnastică de televizor. Partidele politice mai fac asta uneori", a declarat Antonescu, la o conferinţă de presă.
Referitor la scrisoarea invocată de liderul PC, Daniel Constantin, pe care acesta susţine că a trimis-o încă de la sfârşitul lunii martie, prin care solicita o întâlnire de urgenţă în ACD şi la care nu a primit răspuns, Crin Antonescu a dat vina pe problemele de corespondenţă.
"Se pare că am probleme de corespondenţă. Şi domnul Băsescu mi-a trimis o scrisoare la care nu am răspuns. Dar noi (cu Daniel Constantin) ne-am întâlnit fizic de mai multe ori şi nu mi-a spus să-mi verific poşta. Aştept o discuţie oficială. Dacă domnul Constantin avea ghinionul ca eu să nu mă uit la televizor? Trebuia s-o comunicăm totuşi oficial", a completat preşedintele liberal.
  Conservatorii s-au arătat, în cursul zilei de joi, nemulţumiţi că liberalii nu-i consultă în luarea deciziilor şi chiar dacă susţin că nu vor rupe protocolului Alianţei de Centru Dreapta, spun că de acum încolo toate poziţiile PC vor fi doar "în numele PC".
  "Protocolul cu ACD fizic nu funcţionează. Nu este nicio ruptură, nu rupem nimic, dar deoarce nu ne-am întâlnit până acum, noi, PC, vrem să avem declaraţii pe picioarele noastre. Colaborăm din perspectiva unui partid cu activitate şi poziţii proprii", a declarat, ieri, vicepreşedintele PC Bogdan Ciucă, contactat de gândul.

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO