» » » Radu Mazăre, puşcărie la locul de muncă


Primarul Constanţei a făcut un an de puşcărie la locul de muncă, după ce a produs un accident de circulaţie, în urma căruia un om a fost grav rănit, scrie wowbiz.ro. Evenimentul a avut loc în primăvara anului 1991.
Accidentul a avut loc pe 15 mai 1991, pe raza unei comune din apropierea Bucureştiului. Atunci, Radu Mazăre, care conducea autoturismul său, a provocat un accident, în urma căruia o persoană a ajuns în stare gravă la spital.
Lui Mazăre i s-a întocmit dosar penal, iar doi ani mai târziu, el a fost condamnat la un an de închisoare la locul de muncă.
"Pe cine mai interesează ce s-a întâmplat acum atâta timp? Mi-e greu să-mi aduc aminte ce s-a întâmplat atunci, acum mai bine de 20 de ani! Parcă m-am înţeles cu victima, da, aşa a fost, dar să ştiţi că m-am lovit şi eu foarte rău, am avut fractură de femur, era să mor... Mi-au băgat medicii tije în picior, şi acum cred că mai am vreo două sârme acolo. Cât despre executarea pedepsei cu închisoarea la locul de muncă, vă spun sincer că n-a însemnat nimic pentru mine, eram redactor-şef şi făceam ce voiam eu, scriam ce voiam eu. Parcă, parcă, dacă-mi amintesc bine, din salariu îmi era reţinută lunar o parte, care ajungea la autorităţi", a declarat pentru wowbiz.ro Radu Mazăre.



citeste integral pe ZIUAnews.ro

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO