» » » » » Elena Cârstea, atac la Luminiţa Anghel: «La Eurovision a fost îmbrăcată ca o naşă»

Artista Elena Cârstea, care s-a întors din SUA pentru a participa la Eurovision, a intrat într-un conflict cu ziarista de monden Liliana Levinţa, după ce cântăreaţa a cerut 1500 de euro pentru un interviu.
Jurnalista o ajutase pe Cârstea să adune bani atunci când bruneta a fost bolnavă de anevrism, printr-o campanie umanitară. Dintr-una în alta, cele două au ajuns şi la Luminiţa Anghel, pe care ziarista o susţine la Eurovision-ul de anul acesta.

Ca s-o atace pe Levinţa, Elena s-a luat şi de colega de breaslă.

"Luminiţa a fost îmbrăcată ca o naşă la Eurovision, dar nu-mi pasă. Piesa ei e bună, ea are publicul ei, eu pe al meu", a spus Elena.

"Nu mai suntem prietene de cand mi-ai cerut 1.500 de euro pentru un interviu", a spus ziarista.

"Nu fi obraznica, Liliana. Eu nu m-am dus niciodata, in viata mea, sa rog pe cineva sa scrie despre mine. Dupa scandalul cu Liliana nu a mai venit nimeni sa imi ceara un interviu", a spus şi Elena Cârstea.

 

CLICK

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO