» » » Sentinţa în "dosarul transformatorul", pe 12 iulie. DNA cere 15 ani de închisoare pentru Fenechiu


Curtea Supremă a judecat joi, 4 iulie, ultimul termen în dosarul de corupţie al ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu. DNA a cerut condamnarea lui Fenechiu la 15 ani de închisoare. Instanţa va anunţa sentinţa pe 12 iulie. Dacă judecătorii îl vor găsi vinovat, condamnarea lui Relu Fenechiu va fi o premieră, fiind pentru prima dată când un ministru în funcţie din România este condamnat. Procurorii spun că Fenechiu este vinovat de 46 de infracţiuni de complicitate la abuz în serviciu. În esenţă, Relu Fenechiu a vândut către Electrica, prin firmele sale, o serie de transformatoare vechi şi ruginite. Procurorii arată că transformatoarele care au fost supraevaluate erau produse în anii '70 şi erau extrem de uzate.

Relu Fenechiu, în ultima intervenţie în faţa instanţei: "Onorată instanţă, sunt ponderat optimist. Părinţii mei sunt disperaţi că voi fi condamnat la 15 ani de puşcărie. probabil asta e practica la DNA. Am făcut 22 de ani afaceri, am urmărit să fac profit, dar nu am încălcat legea. Nu înţeleg de ce sunt eu un Acar Păun. Ştiu că procesul acesta este important pentru România. Aştept cu nerăbdare data de 12 iulie"

Mai multe in   

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO