Grupul de firme Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui şi salamuri uscate din România, a marcat, joi, finalizarea unui complex proces de rebranding.
Inspirat din valorile produselor sale, dar şi de istoria de 55 de ani a companiei, noua imagine 'pune accent pe prospeţime, ca principat atribut asociat de consumatori cu produsele Agricola, cât şi pe tradiţie şi pe autenticitate, elemente adânc inscripţionate în ADN-ul brandului nostru', a declarat joi pentru AGERPRES Tatiana Cimpoeşu, vicepreşedintele holdingului băcăuan.
Inspirat din valorile produselor sale, dar şi de istoria de 55 de ani a companiei, noua imagine 'pune accent pe prospeţime, ca principat atribut asociat de consumatori cu produsele Agricola, cât şi pe tradiţie şi pe autenticitate, elemente adânc inscripţionate în ADN-ul brandului nostru', a declarat joi pentru AGERPRES Tatiana Cimpoeşu, vicepreşedintele holdingului băcăuan.
Potrivit acesteia, principala noutate rezultată în urma finalizării procesului de rebranding constă în 'adoptarea unei identităţi corporate adresată partenerilor diferită de identitatea de brand adresată consumatorilor', prin care se doreşte 'o comunicare mai relevantă' cu aceştia. Mai multe pe AGERPRES
Niciun comentariu: